Výlety s dětmi - Kolín a okolí

Přeji pěkný den!

Dnes si přidám další tip na výlet.

Tentokrát je to 

Od Kolína 30 minut autem.

Naše děti , asi jako většina dětí, tyhle atrakce naprosto milují.
Já už méně.
Ale Fajnpark mě příjemně překvapil.



Navíc si myslím, že už jsou děti ve věku , kdy jsem schopna tuhle zábavu s nimi dát i sama.
Adam si jde celkově "po svém" a je schopen si nás v areálu bez problému najít sám.
Tedy ne když je čas na odchod , ale pokud něco potřebuje, tak to určitě :-).

Max už je dost velký aby řekl kdo je a že nás nemůže najít a prťata mají samozřejmě na ruce moje číslo.
Jsou děti , které se jak se říká "drží maminy sukně", to je pak snadný :-))), ale ty naše blechy když vidí zábavu tak se rozprchnou během vteřiny, ideálně každý jinam.

I tady jsem kolikrát sledovala Andulku , která si to mířila ke mě a já se na 3 vteřiny zadívala vedle sebe jestli je atrakce bezpečná a to už mi zmizela z očí za zábavou na atrakci , která se zrovna zdála nejlepší  jí :-).

Naštěstí tady je vše celkem bezpečné a naše nejmenší je velmi zdatná :-).



My jsme tu strávili odpoledne, ale opravdu až do večera.
Andulka chodí po obědě spát, ale určitě by se tu děti zabavily na celý den. Nestihli jsme zdaleka všechno.

Nejprve se děti vyřádily na skákacích atrakcích.







Největší úspěch mělo však jezírko s potůčkem .




V jezírku Anička dosáhla na dno .



Pak jsme se dostali do klidnější části parku.

Procházka lesíkem s hudebními nástroji a stromová stezka pro nejmenší , to se líbilo mě.




 Ovšem než jsem stihla zareagovat šplhala si to Andy na vrchol klouzačky jejíž výška dosahovala ke korunám stromů.


Na fotce to ještě vypadá celkem bezpečně, ale když jsem stála dole a hleděla do výšky za mizící Aničkou, pokoušel se o mě infarkt :-).



Elektrická autíčka v safari můžou větší děti řídit sami.



Na fotkách je opravdu jen zlomek toho co ve Fajnparku najdete a zažijete.

Určitě se vrátíme.

My pokračujeme v prázdninové jízdě.
Dnes jedeme do mého "oblíbeného" aquaparku, konec týdne strávíme na raftu na Sázavě a o víkendu přijede další instantní synek.

Mějte prima dny!

Komentáře

bavi-mne-to píše…
Je vidět, že to bylo odpoledne, kdy si to děti užily. Andulka je prostě odvážná holka! S ničím se nepáře! Jenže ten pohled na ni ze zdola, že?
Hezký den!
Hanka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...