kaktusy z papíru - DIY pro děti

Krásný den přeji!

Máme tu první upršený víkend s nádechem podzimu.



Dnes se nám ven vůbec nechtělo a tak jsem vytáhla kartonové kaktusy. Skládačku co jsem koupila ve Francii letos na jaře.
Ovšem jak se sedlo k našemu pracovnímu stolu a vytáhlo se nějaké to tvoření bylo mi jasný, že to máme na celý den:-)


Opět věkově neomezená zábava, vždycky jsem ráda, když se Adam přidá.


Ovšem u malování, které chce větší trpělivost mi to rád přenechal:-).


Andulka je na tom s trpělivostí asi nejlíp.


Max se moc těšil až bude předškolák, ale už po prvních "úkolech" ve školce si stěžoval, že to je hrozný a dlouho to trvá.




A když už bylo sestaveno vše z koupeného balení a děti chtěly ještě,
vrhla jsem se na obšlehnutí opuncie a ten další kaktus jsem dala od ruky.


Karton jsem neměla (všechny spotřebovávám na zasílání objednávek :-)), ale jde to i z tvrdší čtvrtky.
A kaktusy přibývaly.



Max si tvořil barevné kreace podle sebe.


A na bodliny tedy neměl trpělivost skoro nikdo , tak jsem se opět zapojila já.



Ty naše výtvory jsme píchli do mističek s pískem. 
Prťata mají v pokojíčku pěknou sbírku a ani zalévat ji nemusí.




Tak to jen takový malý tip na víkendové tvoření, když se venku čerti žení.

Mějte pěkný zbytek víkendu !

Komentáře

Anonymní píše…
Díky za inspiraci, jako vzdy :) OlinaH
Plihalova píše…
Krásné moc.Děkuji ta tip.Budu muset sehnat šablonu.Hezký den.JP
bavi-mne-to píše…
Krásné tvořeníčko. I když už dávno nejsem malá, bavilo by mne to hodně!
Hanka
Marcela - Nordic Passion píše…
Úžasné výtvory, Luci. M.
Anonymní píše…
Krásné, jak prťata se zaujetím a soustředěním tvoří. Lena
InkaFej píše…
Luci, to je super nápad! Moc se vám kaktusy povedly! Inka
Anonymní píše…
Geniálně jednoduché a efektní.
I.N.
M.A.R.K.I píše…
Jééé, to je krásné ..... Marki

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...