Zářijový řád všedních dnů

Přeji krásný upršený  první školní den!



Náš Adam ho začal s grácií sobě vlastní a to pozdním příchodem do školy.
(No nikdo z nás si nevšiml, že kolo, které si u táty v práci vybral nemá žádnou převodovku nebo přehazovačku a tak mu cesta trvala trochu déle než předpokládal)

Zato prcky jsem vezla do školky včas :-)
Po měsíci intenzivního společného bytí, se Max i Anna do školky moc těšily a i já jsem se dnešního dne nemohla dočkat.


Není nad to, dát si v klidu kafe aniž by někde v dalším koutě domu, případně na zahradě vznikal chaos řízený prťaty.


Je tak fajn uklidit po snídani stůl , který tak zůstane až do návratu dětí :-).


Já jsem pobalila další várku zásilek a za chvíli s tím běžím na poštu.

Z venku už si domů tahám podzim, těším se na něj.



Mám plno plánů.

Už jsem o svém letošním návratu k plánovaní psala trochu na IG a protože mi přišlo hodně proseb o sdílení mého plánování, pokusím se sepsat to tady na blog.
A co vy a plánování, baví Vás, daří se Vám a nebo se Vám daří se vším žonglovat i bez plánů?

Mějte pěkný start září!


Komentáře

Jana píše…
Plánuju vždycky všechno, neplanovani je znak krize největší! Ale jako na září jsem se moc netesila, dala bych si ještě tak měsíc až dva prázdnin😁
Unknown píše…
Vsechny duležité věci plánuju, jinak bych to s dětmi nezvládla. Můj obdiv všem co to zvládnou bez plánování. Květa
Anonymní píše…
Hezký den Lucie!
Jsem plánovací typ.Ráda plánuji a píšu seznamy.Těším se na Váš článek o plánování.Plánování a plánům zdar!
MíšaZ.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023