Mít se fajn

Krásný večer (den) přeji!




Kdo by nechtěl, že?
Mít se fajn.
Je to o nastavení mysli. Ano souhlasím. 
A člověk si to nastavení musí zařídit sám.
Jak?
Nevím.
 Ale je to asi týden, kdy se něco stalo a já se mám zase fajn.
To, že mě nový typ chemie tolik neničí, to už třešnička na dortu.





Moc ráda bych to nějak předala, jako radu, univerzální návod.
Pro všechny kdo se cítí pod psa, ale nejsem si jistá že je to vůbec možný.
Mě samotné vlastně taky nepomohla žádná jedna konkréktní věc. 
Ale chtěla jsem to moc. Opravdu jsem chtěla mít zase pocit, že se mám fajn.
A najednou je tu.
Skoro ze dne na den.
Žasnu nad tím.











Mám se fajn.




Jsem za ten pocit opravdu vděčná.
Opravdu hodně mi pomáhá vídat se často s přáteli a mluvit s nimi, mluvit s lidmi a sdílet.
Konečně mám pocit , že můžu žít v souladu se sebou samou. 
To je asi hodně hodně důležitá věc.
Nedělám vše správně, ale dělám a jednám tak, jak to já cítím jako správné.


Z dnešní večerní, konečně letní procházky.
Mějte krásný dny!








Komentáře

Unknown píše…
Člověk se s tím musí smířit a pak se mu uleví. Mám z tebe obrovskou radost. ♥️♥️♥️
Plihalova píše…
Mám z Vás radost, krásné dny, večery. JP
Anonymní píše…
Jste úžasná žena.Moc Vám fandím a děkuji, že tady sdílíte a prostě jste.Krásné dny a prázdniny.Jitka Drexlerová
Anonymní píše…
Milá Lucie,
jste vzorem a nadějí pro všechny, kteří si procházejí podobnou léčbou a jste inspirací pro nás ostatní, myslím na vás a posílám klid a pohodu do dalších dnů Jiřina z KH
Anonymní píše…
držím pěsti, ať to trvá...… z Jizerek Olina
Nitkymehozivota píše…
Mám z tebe velkou radost, Medardko! Děkuju za ni!
Eva
Anonymní píše…
Díky, sleduji vás leta letoucí. Moc držím palce a moc vás obdivuji.Zrovna mám období pod psa a stydím se, moje kamarádka také bojuje a zůstala na ten boj sama. Obdivuji jak sdílíte. Krásné léto a držte se. AlenaP
Veronika píše…
Jen tak dál!
Lucinko, přeji ať je líp a líp.👍🤗
Martina
Valounek píše…
Já vím, že tohle hodně lidí nerado slyší, ale mě hodně prospěl poslední "nemocný" rok. :) Díky němu jsem si uvědomila hodně věcí o sobě, svém těle, okolí a tak dále. :) Začala jsem třeba cvičit jógu. :) Ale o tom nechci psát. Navíc jsme byli s partnerem podstatně více spolu, protože jsme pracovali z domova a díky tomu jsme zlepšili náš vztah. Ono to bylo potřeba, abychom se trochu zastavili, bilancovali a uklidnili se. .)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023