obrázky

Přeji krásný start víkendu!

Malování je jednou z věcí , která mi pomohla v nejtěžích chvílích.

Měla jsem roky svázanou duši, měla jsem vytvořený představy o tom jak má můj život vypadat. Chtěla jsem tradiční rodinu, pohodu a klid, vytvořila jsem si v hlavě obraz svýho života a malovala a vylepšovala jsem ho každý den, kdykoli mi někdo udělal na můj obraz kaňku , šla jsem z ní udělat něco hezkýho, něco co by zapadlo do mého obrázku.
Vždycky jsem chtěla aby mi obrázek někdo pochválil.
Proto musel být pěkný, líbivý, podlézavý.
Určitě se najde někdo, kdo mi mé dílo pochválí a já budu mít pocit, že moje energie nepřišla nazmar.
A fungovalo to, docela dlouho, ale bez toho vnitřníh klidu, bez pohody.
Až jednoho dne , kaňky byly hodně černý a bylo jich hodně a z celýho mýho líbivýho obrázku zbyla hromada rozmočenýho šedýho papíru.
Víte jek to vypadalo?
Přesně, pohled na můj obrázek připomínal pohled do latriny.
Moje energie byla pryč a nezbylo po ní nic, nebylo z čeho brát.

Když jsem se znovu odhodlala sednout k malování, zjistila jsem, že to funguje, že při malování mi z hlavy na chvíli ten pohled občas zmizí, postupně to bylo čím dál častější a najednou jsem dokázala vidět ve své hlavě i úplně jiný věci.
Ty obrázky jsem si malovala původně jen pro sebe a z každýho mám  radost a líbí se mi.
A to že se líbí i někomu dalšímu je fajn, ale není to pro mě důležitý. 



Některé z nich jsou v nabídce v mém  e-Shopu , pouze v originálu.























































Přeji pohodové letní dny!


Komentáře

Anonymní píše…
Zdravím, držím palce, abyste zvládla dobře i ty dalčí etapy a vrátila se spokojená zdravá zpátky k běžnému životu - i když ten už nikdy nebude takový jako předtím...
K Vašim obrázkům - kytky a zvířátka a děti byly hezké roztomilé, pohodička.... Tohle, co jste malovala teď je jiné, je v tom vidět ta "jiná" životní situace, ALE - jestli jste je skládala sem na blog aspon přibližě chronologicky, ten posun k lepšímu je tam cítit !
Držte se
JitkaM
Alena píše…
Ja som tie predchádzajúce obrázky v sebe neprijímala, ľúbivosť pre mňa nie je cesta v ničom, vedela som, či tušila približne, s čím zápasíš vo vzťahu..., teraz už pravdivé sú pre mňa nielen krásne ale aj skutočne hodnotné až oslobodzujúce....
Jana píše…
Já tomu nerozumím, ale ty obrázky předtím byly hezké... Tyto jsou úchvatné. Nutí člověka přemýšlet, rozčilovat se, hledat podstatu, ptat se. A o tom to je!
Anonymní píše…
Dobry den Lucie,

Vase prvni obrazky byly hezke, ale nikdy bych si je nikam nepovesila. Prisly mi stejne roztomile a dokonale jako naaranzovane miminko v oblecku kralicka.
Tyhle jsou nadherne a uprimne, minimalne 3 bych si vybrala...

Preji Vam a nam vsem silu byt autenticka!

Iva
Unknown píše…
To už není jen obrázek, ale umělecké dílo. Je to nádherné a smekám co ty všechno umíš. ♥️
Plihalova píše…
Krásná myšlenka, nicméně jistě nebylo vše jen černé a šedivé. Na jeden konkrétní obrázek stále čekám a v eshopu stále není. Mějte se krásně. Posílám zdraví a sílu. JP
Držím pěsti a přeji hodně sil, více psát netřeba. GSch.
Anonymní píše…
Dobrý den Lucie,
čtu Váš blog již dlouho. Loni mně potkalo něco podobného jako Vás. Vaše obrázky jsou nádhrné a jdou z Vašeho nitra. Přeji Vám hodně síly v životě a víry v sebe samu.
Pavla
Anonymní píše…
Lucie, Vaše předchozí obrázky byly pěkné a dalo se tušit něco o Vašem nadání. Ale ten skok do současných obrázků je mega. Strašně se mi líbí,mají myšlenku,hloubku a jsou přímo z Vás! Udělala jste fakt strašný posun ať už si to přeberete jakkoliv. Jen prosím pokračujte dál - máte na to! Bylo by škoda toho talentu nevyužít. Vzdělávejte se,malujte,předávejte. To nynejší malování je bomba.
Děkuji Vám :-).
Katka
Anonymní píše…
Milá Lucko, už dlouho se mi potvrzuje, že neřešené a potlačované problémy v životě se odrážejí v postupném zhoršování zdraví, až mohou narůst do takových rozměrů, že přijde varování v podobě smrtelné nemoci, pokud člověk problémy neřeší. Vy se již nyní nemusíte bát. Našla jste problém, který Vás trápil, dala mu jméno a hlavně jste se rozhodla jej vyřešit. Jste jiná, silná. Je to vidět i z Vašich současných obrázků. Zvládnete to. Moc na Vás myslím, posílám pozitivní energii, a hlavně víru ve vše dobré. Přeji Vám hodně zdraví. Alena
Pavlína píše…
Hezký den,

sleduji vás už dlouho. Přiznám se, že dříve se mi vaše obrázky příliš nelíbily, přišly mi ploché, prvoplánové. Teď jsem se k vám vrátila po delší době a potvrzuji to, co už tu zaznělo. Tyhle mají něco... Hloubku... Držím vám palce a přeji hodně sil...

P.
Martina píše…
Mila Lucie, ked ste sa rozhodli uzavriet vas blog, tak mi to bolo velmi luto, ale rozumela som. A akosi zo zotrvacnosti, obcas som klikla aj na vasu ikonku, tak ako predtym. Neviete si predstavit moju radost, ked som teraz zistila ze ste zase spat. Sledujem vas uz velmi dlho, a velmi rada. Zijem v zahranici, a nepodarilo sa mi najst si tu vela kamaratov, tak mi ten vas blog pomahal vytvorit si "svoj virtualny kruh priatelov", kde som sa citila fajn. Prajem vam vela sily a pohody, a dakujem za za to, ze nas ostatnych nechavate nazriet do vasho sveta. Zdravim, Martina.
Anonymní píše…
To znám. Taky jsem tam byla - jsem? Někdy se z toho vymalovávám, někdy vyšívám, někdy sedím dlouhé hodiny u vody...

Každý obraz je vyjádřením něčeho v nás a nedá se říct, že nějaký je pravdivý a jiný ne, že některý je povrchní a líbivý a jiný má hloubku. Každý obraz je naším vyjadřením a líbí se tomu, kdo s tím vyjádřením zrovna rezonuje. Takže to, jak tu někteří dělí tvoje obrázky na ty skutečné a ty povrchní... to je jen úhel momentálního pohledu.

Přeji vám, abyste i nadále nacházela v malování radost.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...