Suchá krása...

 ... patří k pozdnímu létu.


Krásný den přeji!


Právě sedím u stolu v novém bytě , popíjím kafe z plecháčku a koukám otevřenými dveřmi ven na naši mini uzahrádku a za ní dál na pole a cestu do nejbližší vesnice, kam chodíme často za kamarády.



K bydlení ve městě jsem si nemohla vybrat lepší místo. 

Poslední týden v srpnu jsme se stěhovali. Výhodou je, že jsem hodně věcí zredukovala už při prvním stěhování, ale i tak je znát rozdíl mezi prostorným 4+1 s šatnou, spíží a dvěma kumbály na "krámy" a 3+kk s malou šatničkou a technickou místností ovšem chybějící metry nám kompenzuje malá zahrádka. 
Ovšem prostornou postel z ložnice a dvě postele z pokojíčku si na zahradu nedám a tak obnovím odkaz tady na blogu s názvem outlet, kde nabídnu to, co mi přebývá.

Už zase žijeme stále jednou nohou venku. A to je přesně to, co jsem potřebovala nejvíc !

Naše nové doma mi zdobí kytky z louky a teď s pozdním létem i kytice ze suchých květin a trav.


Bydlíme v uzavřené ulici a je tu hodně dětí ve věku Maxe a Anny, takže zatímco děti si užívají asfaltku na kolech, koloběžkách a kolečkových bruslích , já jsem šla okouknout křoví vedle parkoviště a donesla jsem si domů plno krásy.




Každá ta suchá rostlina vypadá maličko jinak.








A dohromady jim to ve váze sluší. Mě se tyhle kytice ze suchých rostlin líbí moc.
Myslím, že mě na tom baví to rozdělení ročních období, kdy z jara si plním vázy půčícími větvičkami, v létě kytice všech barev, na podzim tahle suchá krása a nebo pak barevné listí a v zimě větvičky jehličnanů a nebo modřínů.
 A co vy, taky můžete mít ve váze kdeco a nebo dáváte přednost kvetoucím živým květinám?




Užívejte pozdní léto  a já dám snad brzy dohromady článek o našem novém doma.

Mějte se krásně.




Komentáře

Alena píše…
Suchá krása, aj u vás krása, všetko dobré, milá Lucia, držte sa!
Luci, krasa, bydleni vypada moc pekne, ale hlavne citim z clanku pozitivni energii!!! Super! M.
Eliss píše…
To je krása ♥ Přeji ti ať se ti v novém bytě líbí, máš to zařízené opravdu krásně :)
Renata píše…
Milá Luci,děkuju za tenhle příspěvek,strašně jsem se těšila,až tady zase nějaký bude a vrhla se hned sem :) Čím to je,že každé Vaše bydlení dýchá pohodou,je útulný,slůaděný a tak krásný !Potřebovala bych nějaký kurz na to,jak to udělat.Už teď se těším na další článek a přeji Vám i dětem prima dny.Renata
Plihalova píše…
Milá Lucko, udělala jste mi radost. Krásné dny v novém bytě a hodně zdraví. JP
Lucko, přeji vám už konečně jen dobré zprávy a mnoho sil v novém domově.
Často na vás myslím a věřím v dobré konce. Jitka
Unknown píše…
Kytice umíš zkombinovat moc hezky a domov máš krásný, útulný. Užívejte zahrádku, snad ještě bude pár hezkých dnů. Jsi úžasná ♥️. Marie
Hana Koubová píše…
To je nádhera! Všecko!
Anonymní píše…
To se tak krásně čte...jsem ráda, že se máte dobře, nové bydlení vypadá krásně, jste to Vy...jinak s kyticemi to mám naprosto stejně, jen díky tomu, že mám vlastní zahradu plnou květin, tak sušiny mám celoročně dost (vč.plevele...ale to je jiný příběh :-)). V dohledné době půjdu cvakat hortenzie, než mi je déšť definitivně zničí....Ať se vám na novém dobře bydlí, budu se moc těšit na další příspěvky! Katka
bavi-mne-to píše…
Z Tvého příspěvku zase čiší obnovená energie v Tobě. A to je tak moc dobře.
Těším se na další příspěvky, od samého začátku, kdy jsem objevila Tvůj blog, jsem si je užívala.
Hezké, klidné dny, Lucko!
Hanka
DášaV. píše…
Lucko, moc krásné květiny a moc krásné bydlení, Vy to umíte zútulnit všude! My máme květiny na zahradě, a přiznám se, že nejraději je ponechávám tam a chodím se na ně dívat také tam. Jen sem tam dám něco do vázy. Suché mě zatím nenapadlo, ve Vašem pojetí je to ovšem krásné! Držím palce, ať je Vám dobře! DášaV.
Anonymní píše…
Krásné zprávy, skvělé bydlení, úžasná kytice... . Cítím v tom symboliku nového startu. tak na čáru, tři, dva jedna ... a vyběhni pravou nohou :-). Moc Ti fandím a držím palce. Stáňa
Anonymní píše…
Luci,moc krásné bydlení.Ať se vám tam s dětmi moc pěkně bydlí.Držím palce a hlavně hodně zdraví všem!Marťa.
Anonymní píše…
Lucko jsi užasná.Máš to jak my.Muj muž říkal že jsme jak bílí cikáni.Skrzevá stěhování.Postavil řadovku,tu jsme přenechali jedné dceři a potom ustupovali s bytem kvůli rozvodům dcer,aby to trochu nějak šlo.Nakonec jsme šli z rodného města na vesnici starat se o rodiče mužovi,což byl 10let očistec.Byli na nás zlí.U tebe je to to samé z krásného hnízda,pořád dála dál,aby to trochu šlo.Vážím si tě moc a držím palce.Alibabka
Moc krásná kytice. Já mám právě ve váze větvičky jeřabin.
Anonymní píše…
Luci, ať se vám daří v novém bytě, z fotek sálá pohoda a klid a to vám moc přeji. Mějte se hezky a ve zdraví. Marta
Tynka_125 píše…
My jsme se vloni přestěhovali na venkov a byla to větší změna, než jsem si dokázala představit. Byl to manželům sen, tak jsem mu chtěla udělat radost a teď jsem za to taky ráda. Miluju práci na zahradě. Mohla bych tu být od rána do večera :-) . Koupila jsem si pracovní obuv a oblečení z https://www.ardon.cz/c/310/pracovni-obuv a nevadí mi žádná práce na zahradě :-) .

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...