neděle a taky velmi horká

téééda to byla v noci bouře...spíš několik najednou
Bouřky mám ráda , ale z téhle jsem měla docela respekt, běžela jsem pozavírat střešní okna a pootvírat špehýrky, aby bylo ráno dýchatelno, ale jeden zásah byl asi dost blízko až jsem měla pocit , že se zatřásl dům ...a v tom vypadly pojistky...no ještě že se tak blýskalo, že nebyl problém najít baterku :-)

Ráno po pohledu z okna , jsem zjistila, že za pomoci zavlažovacího systému, který jsme více než vydatně  zkoušeli v sobotu večer a za pomoci počasí, máme místo zahrádky rybníček. 
Naštěstí bylo celý den opět tak nádherně, že to vyschlo a my jsme mohli bez obav přijmout návštěvu na grilování. Na to jsme ovšem museli trochu zapracovat na posezení, které se v mezičase změnilo v dílnu :-)


no a Adík byl moc rád, že mohl pomáhat s přípravou mufinů, pečení je jeho oblíbená činnost



Přeji hezký večer !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023