čas letí...

...jako bláznivý!

Krásný sváteční pátek!

Právě mám připraveno na tapetování a čekám až se rozpustí lepidlo  :-). Využívám volného dne  a pouštím se , konečně do Adíkova pokoje! Jsem teda amatér,tak trochu PAT a ještě k tomu mi chybí k práci MAT , tak nevím, nevím, jak to dopadne :-)

Chtěla jsem si udělat pár snímků krásně zbarveného údolí...ale díky bagru, který tu teď řádí na všech frontách by to bylo spíš "zátiší" ze staveniště ...


...ale našla jsem tohle :-) Fotky z 28.10. (což je velmi aktuální)  rok 2005 (to už je nějaký ten pátek pryč)!

Rozdíl je v tom, tedy kromě rozbagrovaného okolí, že ořech má stále ještě listí .


Uživejte dlouhý víkend!

Komentáře

eL Familia píše…
Pouštíte se sama do tapetování....no klobouk dolů..:) Fotky jsou moc pěkné.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023