krásnou něděli...

...přejeme! 

Adíka mám z víkendu zpět a velkou část pokojíčku hotovou! 





Původní plán , předělat pokoj komplet a Adíka překvapit, jsem zavrhla po té co mi můj vyprávěl příhodu  z dob kdy byli jeho kluci malí a dostali takovéhle překvápko...bohužel tapety se jim moc nelíbili a tak se dali do vlastní úpravy :-))) To si dokonce umím živě představit :-), Adík je zatím spokojený...teď už dokoupit všechen nábytek a doladit detaily :-)


Venku nám zatím vykouklo sluníčko, tak si ho jdeme honem trochu užít...


...užívejte také , dnešní dlouhé neděle !

Komentáře

vera píše…
Máte nádherný domov:-)jsem ráda,že jsem vás poznala a už se těším až mi bude opět dovoleno nakouknout do vašeho užasného domečku.Ráda se budu vracet.-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...