umělec...

...mi asi roste z "Budulínka" :-)))

Tak Adík dostal tabuli...a měl z ní velkou radost !!!

Ráno začal křídama...to ještě v pyžamu ...tak jsem mu řekla ať dává pozor, že je celý špinavý...pak sempřišla do pokoje a Adík byl pro jistotu takto...


...ale to už kreslil fixou :-)))

Pak jsme měli soutěž...Adík zadal téma a maminka musela  malovat fixem a "pan umělec křídou" :-)))

Posuďte sami jak to dopadlo:

1. téma: kytka

(tohle byl první obrázek a adík pořád jukal na můj a pak kreslil...ale pak jsem byla sama překvapená jak se mu to povedlo!!!)


2. téma: naše TV a lampa:
(tady Adík opět opisoval....ale já měla ten obrázek původně bez naší "romantické konstrukce" a on mě upozornil, že mi tam chybí ty čárky :-)))...jo a dávali ztovna na JIM JAMu  Hubíky...to jen kdyby to někdo nepoznal :-)))

3.téma: moje koleje (zrovna rozložené po pokoji..z Ikea)

(tady Adíkovi práce trvala podstatně déle a mnohem dokonaleji obíhal měřila "opisoval"...ten vláček okopčil fakt dobře )

Tak to bylo trochu z rukávu "pyšné maminky" , udělalo mi velkou radost , že ho kreslit nakonec docela baví... dost dloho šlo jakékoli kreslení mimo...snad jen auto , auto a auto bylo na pořadu dne stále :-), ale mě jakákoliv výtvarná činnost vždy bavila...bohužel z lidušky mě odepsali hned v první třídě, protože jsme tam s mou tenkrát nejlepší kamarádkou kreslily stejný obrázek...no tak k tomu kreslení Adíka nenutím abych  nebyla ta matka co si na dítěti léči komplexy z mládí :-))).

Ale radost mi to udělalo!!! je to šikula!

Přeji  prima start nového týdne!

Komentáře

Lezarts píše…
Z Adámka by mohl být opravdový umělec, má k umění už SVŮJ OSOBITÝ PŘÍSTUP!Jen, ať se u té tvorby moc nenastydne:o)
Těším se na první výstavu.
Unknown píše…
Lucko, Adamek je sikulka. Fakt, nestacim se divit. A jeste i racionalne uvazuje :o) Mej krasny den, Katerina
Vivi píše…
Luci, a pak po kom to dítě má takový talent!? Uměleckou duši zkrátka jako rodina nezapřete! Tleskám! ;-)
Vivi

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...