19 října 2011

nemoci...

...bohužel dohánějí i nás...zatím teda nejvíc mně.
V úterý ráno jsem četla kolegyni z internetu článek, jaký je rozdíl mezi nachlazením a chřipkou...a začínám podezřívat PC že se to nějak přeneslo :-)))

Každopádně vám všem přeji krásné dny a hodně zdraví  (i bez narozenin) :-) !
Díky za komentáře a info jak to máte s mopem u vás:-)))


Zatím doufám jen v nachlazení i když už krásně topíme...díky návštěvě dětí se oprava podlahového topení odsouvá... občas nás topení pozlobí a musí se jít nakopnout...to jen obrazně...myslím jako restartovat :-)



Každý večer teď popíjím čaj s medem a sleduji s dětmi ,našimi a sousedovic, filmy...a dávám si minimálně tři čerstvé bobule rakytníku denně...uvidíme jestli to zabere.



Na to že Adík chodí asi od půlky září do března s nudlí už jsem si zvykla...ve školce skoro už taky...občas teda nevydrží a vrátí mi ho .

Letos je to zatím v pohodě a kupodivu Adík i s nudlí ,vypadá nejzdravěji! 
Ale loni na podzim...spousta práce ...Adam rýmu a kašel  - ale bez teplot a elánu na rozdávání...ráno jsem ho předala...ale bohužel...než jsem stihla dojet do práce ...telefon: "maminko , Adámek má hroznou rýmu a kašel, přijeďte si pro něj" ...no co se dalo dělat...jeli jsme k doktorovi.
Doktorka mi řekla , že má doznívající kašel což může mít i měsíc a rýma ..prý pokud nemá teploty tak jto není problém... no tak jsem si užívala týden doma s Adíkem i s prací :-))) Parádní kombinace.
Asi dělám někde chybu, ale pracovat s děckem doma ...to mi nikdy nešlo!

Tak přeji pro dnešek dobrou noc a pevné zdraví  do neurčita :-)))



Tady můj budulínek zapaluje svíčky ...zapalovačem , který má "kids lock" , který Adík odemkne a ovládá líp než já :-))) Miluje zapalování svíček...doufám že zůstane u svíček :-)

Mějte se moc prima!

6 komentářů:

  1. Luci,
    přeji brzké uzdravení.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Lucka, želám čo najskoršie uzdravenie Tebe aj Adíkovi

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko, mas to krasne naaranzovano. Preji brzke uzdraveni a at vas Adik nepodpali :o) Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, brzy se uzdrav.

    OdpovědětVymazat
  5. I já vám oběma přeji brzké uzdravení. Na závěr ještě pochválím vaši fasádu. Moc se mi váš domeček líbí i zvenku. Pro naši fasádu byla tato barevná kombinace favorit. Nakonec bude úplně jiná. Ještě se na tom pracuje, takže i pro to bude překvápko...Měj se krásně! René

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji "nechcípavě" rušený w.e. v pohodě a za kamny!
    Na brzkou.

    OdpovědětVymazat