starý žebřík...

...v hlavní roli!

Milé blogerky, moc moc díky za pochvalu pokojíčku...hned mě to motivuje k dalším úpravám!

Než se , ale vrátím k práci na Adíkově pokojíku je na řadě obývák...


... nedávno jsem objevila tenhle "žebřík" ...je to v uvozovkách , protože si nejsem jistá zda to sloužilo jako žebřík...nebo možná jen jako nějaká konstrukce pro police ...nevím!?

No, ale obýváčku docela sluší! Ne?





Dnes máme líné odpoledne...jen jsme upekli muffinky a koukáme na telku.



Tak přeji i vám krásný večer !

Komentáře

vera píše…
užasný kousek,řekla bych že to žebřiku v obýváku sluší.-)krásný den
Eva píše…
Milá Luci,
mne sa to páči....aj Tvoja kuchynka....je taká svojská....nie je ako z katalógu a práve to sa mi páči.... a tiež ten prekrásny kus nábytku za stolom....juj, hneď by som brala
Eva
Lezarts píše…
Na zraví!... po dobře vykonané dekoraci, je potřeba sladkou odměnu! Doufám, že nevěříte na pověry?! Nemá se (prý) chodit pod žebříkem, alespoň ne, s plnou sklenicí vína :-))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023