dnes v noci nás navštíví...

...jéžíšek... a odnese si dopis s přáním, co by jsme rádi našli pod stromečkem a nechá nám tu adventní kalendář...



..původně jsem měla v plánu nějaký podobný vyrobit...ale ten by byl asi až na příští vánce :-)))




Myslím , že místečko pro něj je velmi praktické...doufám, že je dost vysoko...i když Adík je vynalézávé dítko...a vylézavé taky :-)))

Jinak jsem ráda , že jsem přišla na kloub tomu jak na ty háčky a čárky :-)

Přeji příjemný zítřejší začátek prosince blogerky!

Komentáře

vera píše…
No ten je super:-)
a v dostatečné výšce dětským ručičkám:-)Já jsem zvědavá jak naši kluci vydrží poctivě otevřít každý den jen jeden pytlík:-))
Luci krásný den
Lezarts píše…
Jejda, nestihla jsem u Vás, pošťáka pro Ježíška, tak na přesrok.Ale za to jsem stihla, našim dospělým dětičkám, udělat kalendář, uf!
Třeba Adámkův kalendář přežije bez pohrom:-)
Unknown píše…
Lucie, kalendář je super. U nás vysí pytlíčky na zádradlí nad schodištěm a musím říct, že mě kluci překvapují. Vůbec nešmejdí a vždy rozdělají jen ten jeden správný pytlíček - nebo tedy spíš Vašík. Sice ještě neumí číslice, ale já mu ji vždy nakreslím a on si tu správnou najde. A s mladším bráškou se pěkně podělí. Krásný advent přeji ... Věra

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023