podává se...

...večeře!

Kuře na medu s jablky!

Krásný večer blogerky, už to ráno skoro vypadalo, že se nám sluníčko vrací a odpoledne se to zase zkazilo :-( ...no nevadí, tak si uděláme radost jídlem !



Tenhle recept mi poradila opět jedna kolegyně z práce...


...jen tam původně patří místo jablek pomeranče, ale ty já tenkrát neměla...


...tak jsem použila jablka, která mám skoro vždycky...


...a od té doby dělám kuře na medu jen s jablky, ty pomeranče jsem nakonec nikdy nezkusila...


...zatím! :-)



A protože máme s mužem doma prázdniny od Adíka, kterého jsem byla dnes navštívit, protože už se mi stýská :-)...a vyfasovala jsem zpátky domů Adinu, jako že ať tu mám alespoň jednoho zlobila :-), dala jsem si trochu víc záležet na stolování a máme i desert...






...tiramisu, tu jsem dělala podle receptu zde ...



...jen tam nedávám vanilkový cukr a je to výborné...já si většinou deserty nedávám, ale tenhle jo!


Takže jak na kuře na medu...


...no hodně jednoduše:-)

ingredience:

kuře
2až 3 jablka
med cca 250 ml
sůl
pepř
koření na pečené kuře (používám již namíchané bylinkové, ale bez zvýrazňovačů chuti atd...)
rozmarýn čerstvý
máslo


Kuře rozčtvrtím, okořením a podložím máslem a dám péct asi na 180 stupňů C pod alobal ,na 30 minut, pak alobal sundám, kuře poliji rozpuštěným máslem a peču bez alobalu, asi 10minut, potom na kuře naliji polovinu medu a pokladu nakrájená jablka, jablky nešetřím, jsou moc dobrá. Pak opepřím jablka, posypu ještě trochou rozmarýnem a poliji medem , peču asi 30 minut jen na 160 stupňů C a často polévám.

A je hotovo...
...podávám s rýží a úplně nejvíc nám tohle kuře chutná druhý den...
... když se do něj pořádně vsákne med!

Tak dobrou chuť a zítra pěkné pondělí!






Komentáře

Unknown píše…
Lucko, ja tedy moc sladkym omackam k jidlu neholduji (pred dvemi lety jsem na Krete jedla nejakou silenost s fikovou omackou ve 40 stupnich a bylo to na fiku), ale tvuj recept vypada dobre a tak jej vyzkousim. A chvalim prostreny stul. Vypada bajecne, jen zasednout. Hezky den, Katerina
Lucie vy si žijete La dolce vita...ale sladký život má jistě i babička :o)
Susie píše…
Luci, miluji pokrmy na sladko*** určitě vyzkouším .-) na jablkách mám také svůj oblíbený recept, jen se ještě přidává hodně česneku, udělá to báječný zoft. Hned jdu tisknout .-) A protřeno máš na jedničku .-) To je pohodička :-))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...