Ze zahrady ...

...od babičky!

Přeji pěkné pondělí blogerky! 

Doufám , že máte pěkný start nového týdne, počasí je parádní , oproti ukrutným vedrům a následným bouřkám s lijáky v závěru týdne.

My jsme se vrátili od babičky a dědy a přijelo nám zase pár členů rodinky z Holandska, tentokrát švagr a švagrová, takže dům je zase plný:-) Tento týden mám dovolenou a tak musím naplánovat nějakou tu aktivitu s Adíkem.

Po víkendu to dnes kolem domu vypadá opravdu náramně :-), odpoledne se pokusím udělat pár fotek, ale teď trochu fotek od babičky...



















Mějte krásné pondělí!

Komentáře

BOHDA píše…
AHOJ LUCI, U BABIČKY BYLA ASI POHODA?!
MÁM DNES VOLNO, TAK NIC NEDĚLÁM.
PŘEJI TI PĚKNÝ CELÝ TÝDEN A POHODIČKOVÝ SRPEN.
BOHDA
Unknown píše…
Luci nádherné fotečky,nádherné květinyk,je tam moc krásně!!!!!
Unknown píše…
Luci, krásné fotky - líbí se mi ten kontrast mezi nimi. Vypadají tak babičkovsky. Krásný nový týden a pohodovou dovču ... Věra
Lucie Living píše…
Jojo u babičky je pohoda a hlavně po tom co jsem uklidila tu půdu...jinak by mě babička honila :-). Díky ,taky krásné prázdninové dny přeji!
Lucie Living píše…
Věrko, no vždyť jsou od babičky :-). Moc díky , Tobě taky krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023