dobré ráno...

...a krásný volný den přeji!

Velmi časné ráno u nás v údolí...z lesa se přímo kouří





Venku už to zase vypadá na pěkné vedro!
Ale zatím si užíváme pohodičku volného dne a tak i ráno koukáme na Kocoura v botách...



...ještě v pyžamu :-)






Včera jsme si opravdu užili odpoledne v místní rodinné hospůdce , kde se grilovalo prasátko...


...kde naše chlapská sestava nesměla chybět :-)...a že to nejsou žádní drobečci ...prasátko bylo opravdu vypečené, výborná mňamka...



a na zahradě nám hostinský doporučil vykoupat se ...



...Adík s bráchou chytali rybu...ano v jezírku byla jen jedna :-)...
...a můj vypečený synovec vzal radu hostinského vážně a protože naši hoši se domluvili, tak abych nerozuměla v holandštině...v nestřeženém okamžiku se mě pokusili tam šoupnout...
...povedlo se...ale synovec to odnesl taky :-)))

Pobavil mě komentář místních štamgastů, když jsme odcházeli ...zrovna se schylovalo k bouřce...a oni sedí uvnitř ,celý den...a tak jen komentovali"....už prší...."  :-)))


My jsme si užili spoustu legrace a výborně jsme se nabaštili!


Užívejte volný pátek!

Komentáře

Unknown píše…
Lucko, milou reportaz jsi nam prinesla. Moc se mi libilo tva plavba (ted uz vim, proc se clovek musi ucit cizim jazykum :o) a to grilovani bych si taky nechala libit. Krasne dny volna preji, Katerina
EvikHolik píše…
Luci to muselo být super odpo...:-)
Unknown píše…
Ahoj Luci, krásně jste si poslední dny užívali. Přeji stejn pohodové i zbyvající dny prodlouženého víkendu ... Věra

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023