01 dubna 2013

dnešní jarní počasí mě nalákalo...

...k výběru květin do prosluněné jarní zahrady...






...apríííííl!

Haha, pokud mě něco nalákalo na prohlížení si jarních novinek, tak počasí to dnes opravdu nebylo :-)


Krásné Velikonoční pondělí blogerky!


Dnešní den byl o koledě, čistírně a cibuli!


Dnes jsme nejprve odkoledovali...



...v té děsné kose...
...beránka jsme si vykoledovali během oběda u babičky...
...ale po vsi Adík vykoledoval košíček vajíček, čokolád, bonbónů a taky pár stuh na pomlázku :-)


Odpoledne  jsme pak věnovali očistě...


...já bych už nutně potřebovala navštívit odborníka, jak s pletí , tak s vlasy...
...kadeřníka jsem odkládala asi dva měsíce, abych si nemusela brát volno, protože dovolenou už jsem žádnou neměla a navečer nebo o víkendu se mi fakt nechtělo sedět další minimálně dvě hodiny v křesle, bohužel tuto návštěvu budu muset ještě na chvíli odložit, protože zítra je můj první pracovní den v "novém" a hned pak odjíždíme na prodloužený víkend do Holandska...
...s pletí jsem si tedy pomohla sama...
...Adam z toho měl děsnou srandu...
...a taky došlo na Adinu, kromě koupele jsem jí stříhala drápky a ona byla moc hodná, první tři packy trpělivě čekala, až mě to přejde, ale pak se začala vzpouzet...
...po každém ustřižení drápku utekla pod nábytek...
...no zábava na hodinu :-)...
...ale teď je to krasavice:-)...
... židle k pracovnímu stolu dostala jarní sedák :-) a kočičky jsem koupila v květinářství...
... možná nám někde v okolí domu i rostou, ale vzhledem k počasí asi ještě pěkně chrní:-)



No a nakonec cibule...
...tedy "cibulačka" mého muže...


... je to jednoduchá záležitost , ale moc dobrá...

ingredience:

3 lžíce másla
8 červených cibulí
4 bílé cibule
sůl
pepř
2l hovězího vývaru
2 skleničky červeného vína
pečivo (bageta , chléb)
tvrdý sýr (strouhaný nebo plátek, používáme Old Amsterdam)

postup:

cibule nakrájíme na kolečka a osmahneme na másle do sklovata, zalijeme červeným vínem a necháme vyvařit alkohol, přilijeme horký vývar, osolíme a opepříme a povaříme, cibule se musí rozpadnout sama na kousíčky.

Polévku rozlijeme do mističek a navrch položíme bagetu. Na bagety nastrouháme, nebo dáme plátek sýra  a misky dáme na chvilinku do rozehřáté trouby aby se sýr roztekl.

Dobrou chuť!

Mějte krásný start nového týdne!



P.S.: ještě návod na barvení vajíček (viz příspěvek níže) je ZDE




2 komentáře:

  1. Tak příjemný start do "nového", Lucko a užij si cestu do Holandska. Budu se těšit na fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Přidávám se k Báře s přáním příjemného startu, moc se těším na referující posty, jak to jde:) Iri

    OdpovědětVymazat