stará...

...šedivá bedna!



Tak ta mi padla do oka včera, když jsem začala s uklízením terasy. Byla původně ve včelíně a byl v ní celkem "nepořádek", takže jsem ji musela pořádně vydrbat a hned jsem věděla, že se mi bude na něco hodit...




...celkem dlouho jsem tu měla hromadu časopisů Marianne bydlení ...
...a tak teď mají své místo...


 ...škoda jen že bedna není o kousek širší aby se vešly pěkně dvě hromady časopisů vedle sebe...
...starší čísla, holt musí vzít za vděk menším prostorem :-)...


...hlavně že bedna pěkně ladí barvou k lampičce a má přirozenou patinu:-)




Včera jsem byla poněkud bez energie...
...v noci nás nejprve probudil požární alarm...
...no ne že by hořelo,ale  došly mu baterky a tak se kolem 23 hodiny začalo ozývat píp...píp....píp...
...interval asi po 10 minutách...
...nejprve jsem šla nahoru hledat v domě nějakého uvízlého opeřence, což se nám občas stává, když začneme často větrat...
... asi až kolem půlnoci to probudilo i mého muže a tak šel a alarm odmontoval a baterie vyndal...
...lehli jsme si  a zase píp...píp...
hned se mi vybavil díl našeho oblíbeného seriálu Friends, kde měla Phoebe s alarmem podobnou zkušenost:-)))
Tak jsme tu mrchu pípací zavřeli do koše s prádlem v technické místnosti...
...tam snad nějak dopípala !

Když se mi podařilo usnout , zdál se opravdu hodně ošklivý sen ze kterého jsem se probudila kolem 4 ráno a už ne a ne usnout.
Taky vám někdy sen zkazil náladu na celý den?

Nebudu ani psát o čem se mi zdálo , ale bylo spíš o pocitech a i když si vždycky říkám, že nejsem pověrčivá, ani si raději nebudu hledat ve snáři význam.


Na dnešek jsem se ale vyspala výborně, ke snídani jsme měli palačinky a venku už začíná svítit slunce až k nám do údolí!



Adam ovšem na slunce nečeká a hraje si venku od časného rána, ještě dřív než se slunce prodere skrz stromy k nám!

Mějte krásnou neděli!





Komentáře

Anonymní píše…
Dobré ráno, spěchám na Toulavou kameru, ale rychle napíšu.
BEDÝNKA JE SRDEČNÍ ZÁSAH, JE DOKONALÁ!!!
Občas jsem takhle nšla poklady u babičky ve stodole a vždy se mi rodina smála, že sbírám staré věci. Bohužel v bytovce vše mít nemůžu, něco s novotami sladím, ale moc to nejde.
Ale stará truhla po babičky bratrovi je v obýváku a dívám se na ni pořád ráda.
a jak je téma sen, nezapomenu na jeden, žádná hrůza či napínvý děj, ale "nepříjemný" dopad na energii - normálně reálně spím, ale ve snu jsem pořád vzhůru a převaluji se v posteli, pak v tom snu usínám a do toho REÁLNĚ ZAZVONIL BUDÍK DO PRÁCE - takže já měla pocit, že jsem spala tak 2 min!
Hezký jarní den do mlýna.
Magda
Reny píše…
Bedýnka je vážně moc pěkná! :)
Iri píše…
Bedna je krásná a na časopisy jako dělaná:) A to, že se tam dvojice přesně nevejde je náhodou fajn, aspoň jsou staré a nově oddělené:) Celkově to máte moc krásné, takhle v přírodě, ach ach:) A u snů to mám tak, že když se mi zdá něco ošklivého, tak mám potom naopak dobrou náladu, že to byl jen sen. Smutná jsem spíš po nějakém krásném snu, když si uvědomím, že realitá je jiná:)) A mrkni ke mně na blog, je am o Tobě zmínka, respektive o Tvém novém byznysu:) Iri
Veronika píše…
Můžu se, Lucie, zeptat, kde bydlíte? Vypadá to opravdu romanticky. Moc vás obdivuju - já bych se asi s lesem za okny bála : ).
Petra píše…
Bedýnka je krásná a malý čarostřelec taky:)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023