15 srpna 2013

směs z ...

...uplynulých dnů!

Krásný večer blogerky!

Dnes mám pár fotek ze včerejšího bowlingu...


...byla jsem druhá!!!...


...tady na fotce s instantním synkem...


...opravdu nestojím o schod níž :-)))...


...a protože jsem během svého řádění v šatníku znovuobjevila žlutý svetřík...
...jeden z kluků a můj muž, se mně nezávisle na sobě zeptali ...
...jestli se chystám na Kanáry :-)))

Pár radostí ...


... domečku už chybí jen pokrytí střechy...



...v šatně se dá dýchat a dokonce i oblékat ...
...na terase mi to kvete...
... a taky zasazené bylinky se ujaly!

No a jak dopadlo vepřo -knedlo-zelo?
Nakonec mi to nedalo a zavolala jsem ségře, protože ta dělá takový hrozně moc dobrý, nadýchaný houskový knedlíky...
...nadiktovala mi postup...
...a povedly se !



Tuším, že to byly moje první houskové knedlíky v životě...
... no ale asi ne poslední...
...muž sice, ač cizinec, z knedlíků všeobecně nijak unesen není...
...ale kluci, včetně Adámka...
...při pohledu na knedlíky ...
...doslova jásali a moc jim chutnalo:-)))

Ohřála jsem pro srovnání i ty koupené ...
...a musím se pochválit!

(Jen musím prozradit, protože ty knedlíky jinak nedělám, byla by asi sranda tu moji první akci sledovat, nemám ani patřičné vybavení jako podběrák a nebo kráječ, takže během vyndavání knedlíků z vody, mi trochu klouzaly a musela jsem pak trochu víc uklízet kuchyň i sebe :-))) )

Dělala jsem dva druhy zelí, kysané červené na sladkokyselo a bílé, čerstvé, osolené, okmínované a osmažené na sádle.

Mějte krásný večer!



10 komentářů:

  1. Juuuuj, knedlovepřozeloooo. Och, mňam.
    Žiadna panika, netreba profi výstroj na komplikované veci. My sme doma tiež nemali krájač na knedlík. Obyčajnou nitkou sa u nás doma krájal ešte teplý knedlík. :D Keď som bola malá, tak to bol skoro ako malý zázrak pre mňa. Pretože nitka sa používala na šitie. Maximálne na zavinutie španielskych vtáčkov. :D
    Pekný večer prajeM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majo, dík...no copak s tím krájením už jsem to zvládla, ale to vyndání horkých velkých knedlíku byl trochu oříšek :-))). přeji krásné dny!

      Vymazat
  2. Je to moc vše hezké a koukám že i bylinky pěkně rostou.knedle dělám taky domácí,těsto mi uhněte pekárna'tam i krásně nakyne a knedlíky vařím na páře v parním hrnci.a jsou krásně nadýchané.krásné dny Lucko a mnoho kulinářských úspěchů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji, ono až je budu dělat po několikáte tak už to půjde samo :-))) z bylinek mám velkou radost že se ujaly i přes to suché období!
      Krásné dny!

      Vymazat
  3. No vidíš jaká jsi šikulka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...no, že jo :-)))....moc díky! Přeji prima dny!

      Vymazat
  4. Vždy obdivuji brýle. Jsou krásné. Instatní synek vypadá jako vlastní.
    Knedlík jsem vařila jen 2x v životě. NEvadí mi ho dostat někde na návštěvě. Naštěstí pro mě, nejsme knedlíkoví. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, jo na brýle už jsem si zvykla a jsou fajn...no u nás na ty knedle nakonec bude taky jen Adam:-))) Krásné dny!

      Vymazat
  5. Ahoj Luci, to je šílené, jaké máš velké instantní děti, přišla si k nim aspoň bez práce...:) Mám dva kluky, tak bych taky třeba brala přijít takhle k dceři...bez práce, to by bylo fajn. A mimochodem žlutá Ti moc sekne !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro, no právě , že bez práce...a je to síla...hrozně na nich vidím jak ten čas letí:-))) A moc dík za pochvalu mojí kanárkové kreace :-))) krásné dny !

      Vymazat