směs z ...

...uplynulých dnů!

Krásný večer blogerky!

Dnes mám pár fotek ze včerejšího bowlingu...


...byla jsem druhá!!!...


...tady na fotce s instantním synkem...


...opravdu nestojím o schod níž :-)))...


...a protože jsem během svého řádění v šatníku znovuobjevila žlutý svetřík...
...jeden z kluků a můj muž, se mně nezávisle na sobě zeptali ...
...jestli se chystám na Kanáry :-)))

Pár radostí ...


... domečku už chybí jen pokrytí střechy...



...v šatně se dá dýchat a dokonce i oblékat ...
...na terase mi to kvete...
... a taky zasazené bylinky se ujaly!

No a jak dopadlo vepřo -knedlo-zelo?
Nakonec mi to nedalo a zavolala jsem ségře, protože ta dělá takový hrozně moc dobrý, nadýchaný houskový knedlíky...
...nadiktovala mi postup...
...a povedly se !



Tuším, že to byly moje první houskové knedlíky v životě...
... no ale asi ne poslední...
...muž sice, ač cizinec, z knedlíků všeobecně nijak unesen není...
...ale kluci, včetně Adámka...
...při pohledu na knedlíky ...
...doslova jásali a moc jim chutnalo:-)))

Ohřála jsem pro srovnání i ty koupené ...
...a musím se pochválit!

(Jen musím prozradit, protože ty knedlíky jinak nedělám, byla by asi sranda tu moji první akci sledovat, nemám ani patřičné vybavení jako podběrák a nebo kráječ, takže během vyndavání knedlíků z vody, mi trochu klouzaly a musela jsem pak trochu víc uklízet kuchyň i sebe :-))) )

Dělala jsem dva druhy zelí, kysané červené na sladkokyselo a bílé, čerstvé, osolené, okmínované a osmažené na sádle.

Mějte krásný večer!



Komentáře

Maja píše…
Juuuuj, knedlovepřozeloooo. Och, mňam.
Žiadna panika, netreba profi výstroj na komplikované veci. My sme doma tiež nemali krájač na knedlík. Obyčajnou nitkou sa u nás doma krájal ešte teplý knedlík. :D Keď som bola malá, tak to bol skoro ako malý zázrak pre mňa. Pretože nitka sa používala na šitie. Maximálne na zavinutie španielskych vtáčkov. :D
Pekný večer prajeM.
Šárka píše…
Je to moc vše hezké a koukám že i bylinky pěkně rostou.knedle dělám taky domácí,těsto mi uhněte pekárna'tam i krásně nakyne a knedlíky vařím na páře v parním hrnci.a jsou krásně nadýchané.krásné dny Lucko a mnoho kulinářských úspěchů :-)
Akinoma píše…
No vidíš jaká jsi šikulka...
Olive píše…
Vždy obdivuji brýle. Jsou krásné. Instatní synek vypadá jako vlastní.
Knedlík jsem vařila jen 2x v životě. NEvadí mi ho dostat někde na návštěvě. Naštěstí pro mě, nejsme knedlíkoví. :-)
Anonymní píše…
Ahoj Luci, to je šílené, jaké máš velké instantní děti, přišla si k nim aspoň bez práce...:) Mám dva kluky, tak bych taky třeba brala přijít takhle k dceři...bez práce, to by bylo fajn. A mimochodem žlutá Ti moc sekne !!!
Lucie Living píše…
Majo, dík...no copak s tím krájením už jsem to zvládla, ale to vyndání horkých velkých knedlíku byl trochu oříšek :-))). přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Šárko, děkuji, ono až je budu dělat po několikáte tak už to půjde samo :-))) z bylinek mám velkou radost že se ujaly i přes to suché období!
Krásné dny!
Lucie Living píše…
...no, že jo :-)))....moc díky! Přeji prima dny!
Lucie Living píše…
Olive, jo na brýle už jsem si zvykla a jsou fajn...no u nás na ty knedle nakonec bude taky jen Adam:-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Barboro, no právě , že bez práce...a je to síla...hrozně na nich vidím jak ten čas letí:-))) A moc dík za pochvalu mojí kanárkové kreace :-))) krásné dny !

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...