dneska...

...jsem kromě matky na plný úvazek, taky teta...
...hlídací teta :-)))



Krásný, letní pátek!

První školní týden byl náročný, jásám, že už je pátek!
Ten máme ale taky ještě nabitý, protože jdeme s Adamem na první lekci biofeedbacku, což by mu mělo pomoct naučit se soustředit neb jeho pozornost je neustále asi na sto místech najednou, tak jsem sama zvědavá jestli to zabere.
Taky jsme letos vyměnili basketbal za fotbal, basket si Adam nevybral, tam jsme chodili snad už od jeho tří let a zatím to bylo spíš jen takové cvičení s dětmi, ale celý minulý rok jsem poslouchala, že nechce driblovat, že chce kopat...
...tak teda jo.

To , že jsme vyloženě fotbalová rodina bylo na nás asi hned znát...
...aby teda Adam zapadl koupila jsem mu ty fotbalové podkolenky (štulpny)...
...Adam si je pohotově navlékl ke kraťasům a že jde na to...
...musela jsem ho zarazit a objasnit mu, že nejde tančit kankán, ale hrát fotbal a jestli někdy viděl fotbalistu, tak má ty štulpny vytažený jen pod kolena a ne do půli stehen :-))).

Ale po první fotbalové lekci zavládlo nadšení, doufám, že mu vydrží:-).

No a doma jsem se dnes prokousala všemi školními věcmi zpět k jídelnímu stolu...



..jídelna dostala trochu odlehčení...


...a první dekorace ve stylu pozdního léta.



No a moje sestra se o svého drobečka rozhodně bát nemusí, pokud neochutnává Maxovy nožky, které mu Max celkem ochotně nabízí :-))), tak se ode mně nehne ani na krok a když nestojí hned za mnou a nedýchá mi na paty, tak leží poblíž a abych věděla že tu je , tak si občas lehce blafne:-))).



Mějte krásný pátek a moc si užijte letní víkend!!!

Komentáře

Anonymní píše…
Ten pes je super! Dana
Anonymní píše…
Milá matka, zodpovědná hlídačka a nevím co napsat dál......:-)
moc zdraví Irma
Lucie Living píše…
Dano díky, je super! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Díky Irmo:-). Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...