stihli jsme to...

...zvládli jsme to!

Hurááá dnes jsem byla na houbách!

Krásný sobotní večer!




Minulý rok, touhle dobou jsem se radovala z potvrzení svého těhotenství, ale Max si dával záležet na tom aby nabral síly a maminku o sílu a energii téměř připravil...
...ale jít na několik hodin na houby do lesa, bylo to jediné co jsem kupodivu zvládala bez větších potíží.
Pravda je, že ty houby potom zpracovat mi už trochu potíže činilo :-))), ale loni jich zas tak moc nebylo:-).
Vždycky jsem ovšem měla napakovaný batoh svačinami (ne jednou svačinou:-) ) a často jsem si dělala v lese přestávky a nebýt to ještě skoro v létě, připadala bych si jako Marfuša :-))).

Letos jsem se skoro už smířila s tím, že na houby nepůjdu.
S Maxem v nosítku bych dala v lese maximálně půlhodinku a protože na houby vyrážím se sestrou (můj holandský muž, nějak nemá moc pro "houbaření" pochopení :-))) ) a ta si na těch houbách taky ráda vychutnává ty hodiny strávené v lese, smiřovala jsem se s tím těžce, ale přece.
Ale, včera přijela ségra na kafe, slovo dalo slovo a dnes ráno jsme vyrazili na houby ...


v akci..zrovna vysvětluji Adamovi, že tyhle hnědáci jsou sice hnědí, ale jsou to prašivky :-)

...i s kočárem...





...a bylo tam náramně...



...sice jsem se s Maxem držela dost blízko cesty...




...a tak jsem si myslela , že jediné co nasbírám, bude spousta fotek červených krásek,
které tam ostatní houbaři nechávají...


...ale nedalo mi to a občas jsem s naším skoro terénním kočárem, zajela i do lesa...


...v lese s vysokými jehličnany to šlo krásně...


...v listnatém trochu hůř...



...no a občas jsem zaparkovala kočárek ...



...Maxe jsem vzala do náruče...

tři hříbečci



...a šli jsme posbírat hříbky:-)))!


Nasbírali jsme si tak akorát a bylo parádní počasí, doma jsem je sice čistila už za bouřky, ale v lese bylo báječně!
Jsem tak pěkně unavená a odpočatá zároveň:-)

Užívejte víkend!

Komentáře

Bára píše…
To mi chybí, houbaření a český les! Francie a Bretaň jsou krásné, ale tahle dvojka mi letos bude chybět. Moc krásný den jste si udělali a fotky jedna báseň! ;-) bára.kára blog
Janka20 píše…
Lucka, krásne fotky si urobila. Máme to ale šťastie, že žijeme v takýchto lesnatých krajinách, aj vy, aj my :-)
Peknú nedeľu, J.
Hana píše…
Lucko krásné fotky, nejherzčí jsou tři hříbečky - fakt skvělé.....jsi bezva máma
Unknown píše…
Krásne fotečky,stačí si ich pozrieť a človek ma pocit ako by tam bol tiež....
peknú nedeľu :)
Anonymní píše…
Tak rada čítam a pozerám tieto Vaše príspevky ...

Silvia
Anonymní píše…
Tie fotky sú pastvou pre oči, už som sa k nim dnes zase vrátila a opäť ma potešili.
Katarína
Renyny píše…
Luci, nádherné fotky... člověk si úplně připomene, jak je ta naše krajina krásná :)
Tři hříbečci jsou úžasní, ten neokousanej od slimáků je nejúžasnější!! :)
Renata
Unknown píše…
Moc hezké fotky :) Co se narodil malej, tak taky chodím do lesa na houby s kočárkem. Vloni a předloni to zvládl v kočárku a letos už pobíhal po lese a hledal houby :) Nebo spíš byl staršímu bráchovi v patách. Našli jsme pár malých tak akorát do polévky. Ale u nás je o víkendu většinou les plný chatařů.
Lucie Living píše…
Báro to je pravda, taky by mi to chybělo, ale zase já si jen tak na takový dlouhý výlet nezajedu :-))). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Janko souhlasím, lesy v sobě mají podobné kouzlo jako moře a nebo hory :-). krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko díky, taky se mi líbí nejvíc :-))). krásné dny!
Lucie Living píše…
Henrieto, moc děkuji, krásné dny!
Lucie Living píše…
Silvie, já jsem moc ráda za návštěvy. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Kartaríno děkuji, mě zase potěšil moc milý komentář:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Renato děkuji moc, taky je ten neokousanej můj favorit :-)))Krásné dny!
Lucie Living píše…
Stello díky, doufám, že houbaření maxe taky chytí :-). Krásné dny!
Amelie píše…
Jéé, ti tři hříbečci jsou nádherní:-)
Martina píše…
Parádní lesní idyla, na vaše teplé hřejivé fotky se moc krásně kouká.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...