Tak fotky mám a teď šup s nima ...

... na zeď !



Přeji pěkný čtvrtek!

Taky vás tohle počasí nebaví?
Dnes jsem měla v plánu vytřít podlahu, schody a prát a taky si užít jednu milou návštěvu, ale dopoledne mi plán změnila babička, 
která potřebovala odvoz a když jsem dala Maxe po obědě spát, neodolala jsem a 
pustila jsem se do výroby malého a jednoduchého DIY.

Už je to nějaký pátek co jsem si na pinterestu pinkla do složky DIY obrázek, kde jsou fotky na zdi místo v rámečcích, pověšené na větvi :-).

A hned mě napadlo, že si něco takového musím udělat, až se pustím do toho vyvolávání fotek.

Fotky mám, tak proč neodložit pobíhání po domě s hadrem, protože on binec neuteče (škoda) a neudělat si radost, že jo ?!

Pobrala jsem co dům dal...


...místo větve jsem použila klacky z našeho potoka, jsou to vlastně vodou oholené kořeny velkých stromů a vypadají trochu jako ty vyplavené mořem a vybělené sluncem, provázek, jediný který jsem doma našla je dost starý a asi byl taky nějakou dobu venku na dešti a pak slunci, 
protože je dost "jetý" :-). Dál potom něco na zatížení provázků, aby pěkně visely, já použila dřevěné korálky a peříčka . Nakonec už jen vymyslet jak na provázky fotky upevnit.
Já jsem zrovna nedávno koupila v DM drogerii menší dřevěné kolíčky, mají tu výhodu, že fotky můžete kdykoliv vyměnit . Ale fotky se na provázky dají přidělat i jinak, jednou z možností je udělat do fotky dvě dírky nahoře a dole a provázek provléknout, ale pak už není tak jednoduché jednotlivé fotografie vyměnit za nové.


Pak už stačí jen provázky nastříhat, navázat a navěsit.
Je to rychlé, jednoduché, čistá práce a na stěně ...


...to vypadá fakt dobře!

V souvislosti s kvetoucí větvičkou...


...které mám teď doma všude, mě napadlo, že by to byla docela pěkná jednorázová dekorace třeba na svatbu, narozeninovou oslavu nebo oslavu výročí vztahu, kdyby se fotky zavěsily přímo na rozkvetlou větev ...

...no nic, tak konec snění, jdu nakojit a vytřít tu podlahu :-))).

Mějte se prima!



Komentáře

Adéla píše…
Krásné DIY Luci, na zdi to fotkám moc sluší :)
Martina BARABASCA píše…
Krásné, taky jsem o tom uvažovala...teď ještě tu větev :)
Martina
Já mám z větve věšák na klíče. Ale s těma fotkama vypadá skvěle. Krásný interiér, Lucko!
Věra píše…
Děkuji za inspiraci!Větev vypadá senzačně!Hezké dny přeje Věra
To je skvely, Luci! Ja mam na vetvi pericka a porad premyslim lam s fotkama:-) takze mic diky a budu se opicit. Pa T
Veronika píše…
Milá Luci, dlouho jsem nenechávala komentář, ale sem tam nakouknu. Když se podívám na fotky na Tvém blogu v prvních příspěvcích a na ty současné, žasnu jaký kus cesty interiér mlýna urazil a vlastně jak ses změnila i Ty. Miluji tu nynější skandinávskou podobu, ta bílá a světlé dřevo je prostě nádherná a dnes jsi mnohým ukázala, že nemusí jít vždy o 'designovky' za desetitíce, což může být některým čtenářkám trnem v oku, ale že lze nádhernou dekoraci vytvořit za pár korun. Díky za inspiraci, máš to nádherné. Krásné předjaří, Veronika. :)
Lucie, nadherne DIY, ten vyplaveny klacek zavidim, to se mi asi nepostetsi, vas "vrsek" vypada moc pekne. Mejte se. M.
Majka píše…
Luci, vypadá to fakt moc hezky. máte to v patře moc pěkné.
Majka
Anonymní píše…
...to sa vydarilóóó :-)
My Home Style píše…
Krasne provedeni, Luci. Ostatne jako vzdy:)
Anonymní píše…
Za málo peněz hooooodně muziky. Skvělý nápad! Mějte se krásně ve mlejně. Zdraví Lu z Moravy
Monika píše…
Lucí, máte to nádherné ... všechno. Od dětí až po interiér♥
Užívejte v mlýně krásné dny. pa Monča
Anonymní píše…
Omlouvam se, ctu tady viz vyse ze interier mlyna urazil kus cesty ke skandinavske podobe. Opravdu je tato stavba mlyn???? Nemam blog procteny, a proto se divim pri pohledu na fotky ze je to mlyn. Jinak zarizeno hezky a vkusne, libi...
Anonymní píše…
Chybí vám tam vodník???
Anonymní píše…
No tak to je parádní! díky za inspiraci ;-) hezký den, JK
Arwen píše…
To je fakt hezký nápad!
Anonymní píše…
Super nápad a možná bych dala fotky z obou stan a zavěsila do prostoru,aby se větev různě otáčela.Super.Marie
Svatava V píše…
Tak to je velká krása! S.
Lucie píše…
Luci - vypadá to parádně! A ten interiér - boží!!! Tolik světla - závidím!!! (v dobrém samozřejmě!).
Jen mě napadlo - ty fotky - nekroutí se? Nebo to máš zalaminované? Díky, L.
Unknown píše…
Dobrý den Luci,fakt to vypadá mooc hezky,jste šikulka!Ono celé Vaše bydlení je nádherné...Marcela
Andrea píše…
Lucko, tak to je opravdu moc povedené!!!
Já to říkám pořád, že v jednoduchosti je krása ;-) Moc hezký výběr fotek!
Lucie píše…
Lucinko, nááádherné DIY. Peříčka a korálky vypadají senzačně. Já mám vyhlídnutou březovou větev. Chodím okolo ní s kočárkem už hodně dlouho. Prima víkendík, pa
Aničkå Brouky píše…
Krásná jednoduchá krááása. Já mám z větví udělaný věšák na náušnice, třeba někdy vyfotím a zavěsím na své stránky. :-D pěkný víkend přeji.
M.A.R.K.I píše…
Luci, vypadá to nááááádherně !!!! Marki
Lucie Living píše…
Zdravím, tak konkrétně tahle stavba byla pekárna, mlýn byl pár kroků vedle, ale bohužel v opravdu špatném stavu, ale stále uvažujeme o jeho znovu vybuduvání. Kdysi býval rybník na místě kde máme dnes zahradu a jeho hráz je vlastně naše terasa .
Lucie Living píše…
Luci díky, tak teď jsou tam fotky asi třetí den a zatím se nekroutí ani jsem nad tím nepřemýšlela. Krásné dny!
Michaela Mlchová píše…
Lucko, to je paráda a moc se mi líbí, že si jedete na své vlně a váš interiér je jiný než všechny ostatní! Jen tak dál :-)
Anonymní píše…
Aha dekuji za odpověď. Tak to je parada miluju pekarny krasne to tam voni:-).. to je moc zajimave představit si misto vasi obrovske zahrady s iglu rybnik:-).. krasna prace..prijemne bydleni..civilizace na dohled..parada! A deti jako smeti....
ohmybeautifullife píše…
Luci, to je skvělý nápad! Vypadá to perfektně :-)
atize píše…
Velmi pekne DIY, Prave dnes som na prechadzke hladala pri rieke vyplavene drevo, ale nemala som stastie. Krasny interier a ten sivy koberec, ten je uzastny.
Jana píše…
Krásný, Luci...
Anna píše…
Lucko, krásná dekorace a i interiér "na patře" se krásně klube .-) Hezký víkend A.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...