z víkendu...

...jsem si přivezla nějakého bacila 

No možná ani ne tak z víkendu, jako z aquaparku.
Kdykoli si náš tatínek udělá čas a doma ohlásí, že strávíme celý den na koupališti, zavládne nadšení.
Tedy u všech, kromě mě.
Ale beru to jako oběť rodinné pohodě a to že se mi tam nechce, na sobě nedávám nijak moc znát a ten den přetrpím.
Možná i pro tenhle negativní přístup k celé akci, si pak jako jediná dovezu bolest v krku a taky bolest všech kloubů.
Naštěstí se z toho přes víkend nevyklubalo nic horšího.
Ale už vím co mi v aquaparku vadí nejvíc,  ten zvuk, neustálý hluk tekoucí vody uzavřený v tom obrovském prostoru a do toho hudba z repráků, kterou ten neustálý hluk ruší.
Tak jo, fajn  že to vím :-))).

Přeji pěkné pondělí!

Víkend zase tak rychle utekl. 
Po pátečním výletě za vodou byly prťata absolutně rozhozený. Max neměl svůj pravidelný spánek a tak sobotní dopoledne byl opravdu bez nálady, Andy taky. Ale na druhou stranu si to ohromně užily, Max nechtěl vůbec z vody a Andy se cákání taky líbilo, takže to vypadá, že 
jediným suchozemským tvorem zůstávám já :-)

Ale když v sobotu po obědě ulehly...


...já si uvařila svojí první kávu a zrak mi padl na vařená vajíčka, která jsem v tom zmatku ráno zapomněla dát na stůl ke snídani (nikomu nechyběla) a kousek vedle ležel bílý a modrý fix na tabuli, měla jsem o antistresovou činnost postaráno :-), tak tu je první inspirace pro letošní Velikonoce.
Po probuzení už byl Max zase zlatej, ale všechna ta vajíčka skončila rozbitá na zemi:-).

V neděli jsem pro jistotu zkomponovala vajíčka přímo do jídla...


...palačinky jsem pro změnu ani nestihla neservírovat na stůl a už se snídalo :-).

Pak se trochu pracovalo...



...a mě při pohledu na ty špalky hned napadlo, že bude mít muž asi trochu práce navíc :-))).



V neděli se taky Max rozhodl, že bude velký kluk a když došlo na sváču, do svoji židle posadil krtka...


...a sám si zabral Adamovu židli pro velký kluky:-).


A protože byl dům plný lidí šoupla jsem foťák do cizích rukou a prý...




...vyfoť mě s dětmi! 
Kloudné fotky asi jen dvě, jinak na každé je alespoň místo jednoho z nás rozmazaný flek
(nejčastěji z Maxe) .
Musím na to myslet častěji, než mi děti vyrostou:-).

Měli jsme na návštěvě kamarády a vařilo se výborné jídlo, ale to vám popíšu příště.

Tady ještě...
....babysiting by instat brother...


...Max nepodává bráchovi doutník, jen ovladač od TV :-).


Mějte se moc prima!


Komentáře

Anonymní píše…
Lucko, krása :-)
Pohoda, klídek (já vím, že není, ale z Vás to tak vyzařuje)...

Hanka
Vypada to, ze instatnt brother je hlidan Maxem:-).
S aquaparky to mam podobne - vsichni kolem je miluji, ja tam prezivam. Pekny den. M.
Anonymní píše…
Do kterého aquaparku může i Anička? Všude jsou vstupy od roku?! Děkuji za tip.
Anonymní píše…
Anebo byl brácha uklizen do bezpečí, aby neomezoval ty mladší... :). Hanulen
Anonymní píše…
Super čtení,vždy se moc těším.Marie

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...