Jaro...

...přišlo :-).



Přeji krásný prosluněný den!

Tohle počasí je moc fajn a vůbec bych se nezlobila, kdyby vydrželo co nejdéle.
Hned s prvními slunečnými dny se začínáme stěhovat na terasu a na zahradu.

V neděli jsem se pustila do úklidu terasy a taky v záhoncích jsem se trochu pohrabala, ale hned v pondělí mi moje tělo dalo jasně najevo, že takhle ne.
Nevím jestli na mě leze stejná nemoc, kterou měl můj muž a děti a nebo je to jarní únava, ale od pondělí mě bolí všechny klouby, kosti a svaly, včera večer jsem měla zvýšenou teplotu, ale v podstatě mi nic není.
Ovšem chybí mi drive, energie, kterou bych potřebovala na všechno to, co mám chuť udělat.
Ale snažím se poslechnout své tělo a odpočívám, dá to práci, venku je počasí, že by člověk nejraději podnikal milion věcí, ale bohužel už když ráno vezu Adama do školy, cítím že nejsem ve své kůži.

Pobyt na terase mi dělá moc dobře...


...a nejen mě, dělá taky moc dobře naší Andy...



...taky mám radost , že zase můžu věšet prádlo ven (a vidíte, kouknu na foto a hned mě napadá, že musím došít oblek pro naší houpačku :-))) )...



...trochu jara do bandasek...


...a bedýnek:-).




I přes všechny nemoci už jsme zvládli dvakrát opékat buřty, takhle ty první na jaře jsou nejlepší :-) a Max je baští až se mu dělají boule za ušima.


Doufám, že si taky náležitě užíváte prvních jarních paprsků.
Jdu odpočívat, načerpat energii ze sluníčka...
... brzy na viděnou!












Komentáře

Anonymní píše…
Luci odpočívej a užívej teplíčka u nás už prší,ale hlavně že nesněží i když u nás dnes hlásí v noci mrazík.Máte to tam moc hezké,ta terasa je krásná a ty kopretiny super.Marie
Anonymní píše…
Máš to tak pekné a všetko tip-top!
Teraz sa snaž naozaj odpočívať na slniečku!
Určite sa veľa míňaš a staráš o všetkých(to už aj tak neprestane :-)).
Anonymní píše…
Zdravím,máte krásnou terásku...na sluníčku je hned člověku lépe,tak čerpejte tu jarní krásu...Šárka
Vse vypada bajecne, pobyt tam musi byt naramny. Brzke zotaveni. M.
Anonymní píše…
Přeji krásné dny! Jen ta krásná -bedýnka- asi víte, je nástavek na úl... včelař by se divil, ale jeho využití je i tak super!
Hodně zdraví do jara všem!
renata s.
rozianne píše…
Nádherné fotečky.
Anonymní píše…
Hezký den, paní Lucie,

moc se mi Váš příspěvek líbil, fotky nádherné, prostředí také, doplňky moc hezké. Těším se na další . S pozdravem Miluše
Arwen píše…
Krásné kytky! Přeju pevné zdraví.
ohmybeautifullife píše…
krásná terasa. ať jsi brzy fit a můžeš si užívat venku s rodinou :-)
Petra Bílá píše…
Lucie, jak jste byli spokojeni s altány? A mohu odkaz, nemohu je nějak u vás najít. Díky
Anonymní píše…
Lucka, myslím, že stíhate toho nad mieru pri tých Vašich malých detičkách ... doprajte telu, čo si žiada, relax a oddych je to, čo si zaslúžite najviac....nič Vám neutečie a čo chvíľa všetko dobehnete ... pekný víkend prajem.

Silvia
Anonymní píše…
To zní, jak kdyby měla do Vánoc přibejt další holčička:-)
Bohyně Kuchyně píše…
Hezky den Lucie. Dnes jsem nahodou objevila vas blog a jen tady doma u nej delame oooch a aaaaaach :-) zajimalo by me jak mate upravenou terasu. Ty kaminky vypadaji skvele a zdaji se byt nejak zpevnene. Chystame se na neco podobneho. Poradite mi prosim jak?
Diky. Elly
Krásně je u vás! Tu terasu malinko závidím, ale jen malinko :-)
Lucie Living píše…
Petro spokojení jsme, teď ještě užíváme slunce, když je, ale určitě je zase postavíme. Tady:http://lucieliving.blogspot.cz/2015/07/altan-jeden-tip.html
Krásné dny!
Lucie Living píše…
Nestrašte, myslím, že současný stav stačí :-)))
Lucie Living píše…
Dobrý den Elly, terasa jsou velké kameny a pak vrstva cca 10 cm malé, nijak zpevněné to není. Díky za návštěvu a krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...