je to tu...

zahradní i kuchyňský set má svého majitele!


Přeji krásné pondělí!

Konečně máme to pravé jarní počasí, že :-).

Slíbila jsem , že výherce z giveaway v rámci projektu IKEA šetrnější domov , vylosuji nejpozději dnes.
Březen nás trochu vypekl a rozhodně ne počasím, ale nejprve si nějakou horečnatou, dlouho se táhnoucí nemoc vybrali kluci a pak se k nim přidal tatínek.
Teploty vysoké, ale nejprve nic moc k nim, pak kašel a teploty klesly, ale jen lehce nad 37 a táhlo se to dlouho.
Děti s takovouhle teplotou jsou sice nemocné, ale ne tolik, aby se jim chtělo ležet, ale nejsou tak zdravé aby se cítili dobře, takže zavládla opravdu blbá nálada.
V noci jsem nevěděla kam dřív se sirupem a po tom co nemoc skolila i mého muže, který je už týden doma, poprvé za dobu co jsme spolu, jsem si chvílemi připadala jako malá holka, když jsme si s kamarádku na společné chodbě v paneláku vyndaly postýlky a všechny panenky co jsme měly byly marodi, jen tahle domácí hra nebrala konce a ty panenky tenkrát, byly mnohem poslušnější a vstřícnější pacienti a to museli snášet od nás lékařek mnohem víc, jenom těch injekcí co jsme rozdaly :-))).

Ale snad už to bude dobrý, píšu snad, protože dnes se cítím trochu jako přejetá já, asi za to může naše Andy, která dnes poprvé "prudila", jinak je to opravdu zlatý miminko, ale dnes ne a ne zabrat a nelíbilo se jí ani v kočárku, ani v náručí...tak doufám, že noc bude lepší.

Aby toho nebylo málo, můj notebook se rozhodl stávkovat, už jsem si myslela , že to dnes nestihnu vylosovat:-).
Jak víte , obvykle by vítěze vylosovalo některé z našich "radostí", ale ti už dávno chrní, tak jsem se obrátila na generátor náhodných čísel...



...a tak výherkyně jsou...


...
autorky těchto komentářů:




Dobry den Lucko, to je prima, ze tolik lidi se snazi zit ohleduplne k prirode...take tridime, topime drevem, mame COV, pouzivame eko domaci drogerii....jen tedy zijeme na miste, kde je auto denodenni nutnosti, hlavne tedy pro muze do prace, ja s detmi ho muzeme v sezone nahrazovat kolem;-) mam zajem o kuchynsky set, ten kos je krasny.Bara ukuldy@gmail.com

Barboro, díky a gratuluji!!!!

Hezký den, šetřit se snažíme, připadá mi to naprosto samozřejmé a přirozené. Zatím máme jen zahradu, ale letos na ní vyroste dům pasivní a v něm snad budeme šetřit ještě více. Zájem mám proto o set zahradnický :) Lucie eiben@post.cz

Lucie, díky a gratuluji!!!


Moc díky za účast všem, několik komentářů bylo napsáno až po datu 21.3. , který jsem v příspěvku měla jako deadline a tak jsem nemohla počítat.
Ale slibuji, že v rámci tohoto projektu, určitě ještě nějaká soutěž bude, tak budete mít ještě
šanci :-).

V každém případě tipů byla spousta a některé mě hodně zaujaly, určitě se k nim vrátím podrobněji.


Naše slečna, po náročném dni usnula, tak já se jdu honem přidat ať něco naspím dokud to jde:-).
Dobrou noc!
Mějte prima jarní dny!

Komentáře

i n n a i a píše…
Luci chapu zcela... ja byla jak prejeta tri roky Anni nespala rvala jecela furt nejvic prvni rok.... bude ji sest a ja mam pocit ze jsem se z toho jeste nevzpamatovala nebyla jedina noc kterou by normalne spala a pres den to same... ted je uzasna... jen velmi akcni ale chytra bystra a velmi sikovna ve vsem... at jste zdravi papa i.
Gratulace a vsem hlavne zdravi. M.
lucie píše…
já jsem vyhrála, nemůžu tomu uvěřit!! díky, díky!! jsem pravidelný čtenář už několik let, mám ráda váš optimismus! lucie
Anonymní píše…
Zdravím,gratuluji k výhrám a Vám hodně zdraví.....Šárka

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...