domácí müsli ...

...jediné co jsem za víkend zvládla:-)





A jak jinak, než s pomocí prťat :-)))

Krásné pondělí přeji!

Děti spaly špatně, já taky a málo. 
Přepadl mě splín z toho, že Andy už nechce mlíčko ode mě. Doposud alespoň  v noci si trochu dala, mléka mám dost, ale Andy nechce, culí se na mě, ale nechce:-(.

Adam byl celý víkend na zájezdu s rybářema, učil se chytat ryby a byl v sedmém nebi, dokonce donesl diplom.
A ne, za nepořádek, ale za to, že chytil jako první rybu !!!
Vůbec nechápu, že ho baví rybaření při jeho akčnosti a netrpělivosti, ale jsem ráda.

A protože mě bolela celý víkend hlava, nevím jestli je to tím, že jsem moc nespala a nebo i tím, že jsem přestala kojit, ale v sobotu jsem si vzala prášek a v neděli ráno byla bolest zpět.
Nejvíc času jsem teda s prckama na podlaze a nebo na trávníku.

Cokoli dělám, Max mi asistuje a cokoli dělá Max , má asistenci Andy a nebo alespoň její závistivý pohled :-))).



A i u přípravy domácích müsli jsem měla pomocníky.



Zatímco Andy se živila piškotama, Max pomáhal aktivně a míchal suché ingredience :-).




Důkladně:-).

A aby jste z toho taky něco měli, tak tady je náš recept:
Ingredience:
250g ovesné vločky
100g mandle na plátky
100g kokos strouhaný nebo plátky
100g nasekané oříšky různé kešu, vlašské, lískové...podle nálady
100g směs semínek lněné zlaté, hnědé,sesam,chia, sesam...taky podle nálady

rozinky, brusinky asi hrst

jedno nastrouhané jablko a lžička skořice

kokosový olej cca 100ml a med cca 100ml


postup:

suché ingredience zamíchám a nakonec přidám nastrouhané jablko se skořicí, pak vše zaliji rozehřátým kokosovým tukem s medem, promíchám a rozprostřu na plech na pečící papír, dám do trouby na 160°C na cca 10min, nakonec přidám rozinky a brusinky a peču ještě cca 8min. .
Müsli  sice nejsou spečené, asi málo cukru, ale chutnají moc dobře i dětem. U nás nejlépe v jogurtu s marmeládou a čokokousky :-) a hlavně čerstvým ovocem, myslím, že ingredience se dají všelijak obměnit , doplnit o různé sušené ovoce a různé druhy ořechů.
Taky pokud nemám zrovna kokosový olej , použiji i obyčejné máslo.



Tak dobrou chuť!

Komentáře

Bezva napad i pomocnici:-). M.
Unknown píše…
SKvělý, děkuji za tip! :))
Mr. Kev
Anonymní píše…
Lucie,
od plného prsu se mi dobrovolně odstavily dvě děti.
První, protože jsem byla těhotná - a nevěděla o tom.
Druhé, protože jsem byla nemocná - a nevěděla o tom.

Jsem přesvědčená, že tohle "náhlý nechutnání mlíčka" má příčinu ne v dítěti, ale v těle mámy.
Anonymní píše…
Lucko, neodpustím si, určitě Vám to říká každý :-) Andy je celý táta, určitě z toho musí mít(ješitnou)radost. Tedy táta má radost, Andy je to jedno :-D
Anonymní píše…
suhlasim, nevzdavajte to este
Anonymní píše…
zdravim, lucie :) pokud jde o to kojeni, jeste bych nevesela hlavu - muze to byt docasna "stavka" a zrovna v tomhle veku byva celkem casta (aspon podle toho, co probiraj mamy v diskusich). viz http://www.lalecheleague.org/nb/nbnovdec92p173.html - - drzim palce :) - - sara

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...