Jak je to dlouho...

...co jsme si stěžovali na zimu?



Jásali jsme nad každým slunečním paprskem a už je to tady!
Vedro k padnutí.
Max šel dnes do školky pořádně promazaný krémem proti slunci, protože Adam byl v neděli s kámošema plavat v rybníce a když včera donesl dobrou známku, tak jsem mu ani nemohla poklepat na rameno jako že je dobrej...bylo by to za trest.







S Aninkou jsme si ještě během svěžího rána zaběhly pro kytky na louku.
Je krásný že Annu zajímají kytky úplně jinak než kluky.
Ale taky má díky pampeliškám pocit, že na všechny kytky se fouká :-))).





No a když začne být nesnesitelné teplo pustíme vodu...



... Andy nejprve prchá...


...pak se odváží to zkusit...


...a protože miluje vodu ...



...tak si užívá a neví kdy přestat:-))).

A můžu dosvědčit že je to fajn, taky jsem si to dnes párkrát proběhla :-).


Přeji pěkný den a nějaký ten chládek k tomu!





Komentáře

bavi-mne-to píše…
Krásné dokumentační fotečky. Mám ráda tento blog i když po každé komentář nepíšu.
Andulka roste jako z vody- je moc roztomilá. A bráchové to jsou kluci, jak mají být.
Hezké dny tam u vás.
Hanka z POdkrkonoší
Anonymní píše…
Krásné fotky Lucie,holčička roste jako z vody! Jen se chci zeptat, kde máte ten krásný šedý nábytek z Ikea z loňska? POkukovala jsem po něm a pokud byste mohla dát info jestli se osvědčil, či neosvědčil.
Díky Pavla
Jana píše…
Ne, né! Žádný chládek, jenom ať svítí!! :-)
Krásné dny do mlýna...
Jana
Dáša F. píše…
Andy je úžasná a je vidět, že jí voda opravdu baví. Krásné fotky. Luční kytička je super, na naší louce tolik druhů neroste, takže takovýto puget nikdy nevytvořím.
Příjemné dny.
Lucie píše…
To je krása! A Andy má parádní šatičky!!!
Lucie Living píše…
Osvědčil se výborně, jen jsme ho uklidili na zimu a teď nějak není čas , ale zrovna včera jsme si ještě rádi po bouřce a před další bouřkou donesli židle , protože venku bylo hezky, ale mokro a na dřevěných se tedy sedět nedalo:-). Jak už jsem psala, letos to na terase příbývá spíš podle aktuální potřeby :-).
Anonymní píše…
Tak to jsem ráda, líbí se mi že je šedý, pokud se nepletu. A už se těším až ho opět provětráte a já se dokopu si pro něj dojet :D. Mějte se krásně!A díky za recenzi.
Pavla

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...