se všema...

...na jedné fotce:-)




Přeji pěkný pátek!

Vypadá to na parádní den, sluníčko svítí a je krásně, čerstvě.

Včera jsme byli na vernisáži výstavy našeho souseda ze vsi.
A protože jsme tam byli včetně všech možných hlídacích tet, byli jsme s dětmi.
Já si  dám výstavu určitě ještě jednou bez dětí.
Protože s dětmi, to opravdu nejde!
Tedy opravuji, s našimi dětmi to nejde.
Prostě jsou holt víc trénovaný na pohyb a chování v lese než ve městě a natož pak v nějaké převážně dospělácké společnosti :-).

Ale když už jsme  byli všichni jednou někde jinde než v tom lese, chtěla jsem po dlouhé době fotku se všemi dětmi.

To je taky celkem nadlidský výkon, ale pár jich mám.







Více o výstavě najdete TADY , potrvá až do konce června a třeba se tam někdy potkáme.

Mějte pohodový den!



Komentáře

Plihalova píše…
Dobry den Lucie,ja jsem nemela hl.tety,jsme ze vsi a vedla jsem je i kulturne...Leckdy to byl ocistec ;-D Ale ve vysledku snad dobre...Chapu Vas! Mejte se sedmikrasne. JP
Plihalova píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Pavla píše…
Luci, jak jsem psala mnohokrát - máš krásné děti.
Pancakeheaven píše…
Obrazy nádhera:) rodinka také:)
Obrazy paradni, klobouk moc slusi a chapu tu radost z fotek se vsemi detmi najednou, mam jen dve a i to je u nas problem, moc jich nemam:-). Pekny vikend. M.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...