ZA TÁTOU DO PRÁCE



Přeji pohodový čtvrtek!

Náš taťka tráví v práci moře času.
Baví ho to (většinou).
Děti za ním do práce jezdí moc rádi a já si vzpomínám na kouzlo, jaké to mělo, když jsem byla malá a mohla jít za tátou nebo mámou do práce.
Nejlepší chození za tátou do práce bylo, když byl v invalidním důchodu ale vzal práci v trafice.
Těch časáků co jsem prohlídla :-).

U našeho tatínka si děti můžou prohlídnout hlavně šroubky, motůrky, hadice a jiná udělátka, což kluci vítají, ale my holky jsme víc nadšené z toho, že i venku to začíná pomalu vypadat repre a když je pěkný počasí tak zajedeme za tatínkem na kafíčko moc rády :-).


Aninka tu má velký rozběh:-).



Ovšem nejvíc jí láká jezírko, které ještě když jsem byla v porodnici s Maxem bylo žumpou.
To děti lákalo taky, Adam tam házel kamení a měl radost jak to žbluňká a cáká...
...dodnes si vybavuji jeho zápach, když mě pak přišli do nemocnice navštívit :-))).


Dnes už bývá Adam cítit spíš rybinou :-).


A brzy bude cítit i Anča:-).



Já jsem dnešní trochu pošmourné počasí využila k úklidu a po dlouhé době jsem udělala
 čistku v šatníku. 
Mám pocit , že toho na sebe poslední dobou moc nekupuju...
...tak kde se ty věci berou ?!

Mějte se krásně!

Komentáře

rêve de vivre píše…
Tak do takej práce by sa chodilo s radosťou. Krásne prostredie. Andrea
Anonymní píše…
To je opravdu nádherné místo na práci :-). A ano, máte pravdu, jsme stejně mladé a vzpomínám, jak to bylo skvělé moci jít za tatínkem do práce a půjčit si růžový zvýrazňovač případně razítko či děrovačku a "vytvářet hodnoty" :-).
Hezký začátek prázdnin, Lea
Kač píše…
Lucko, můžu mít dotaz, jaká je značka/výrobce těch velikých měkkých plyšáků, co mají vaši prcci ? Díky
Lucie Living píše…
Jsou z IKEA, během nákupu si je tam děti napakovaly a už s námi musí všude :-). Už jsem je i prala a vydrží toho fakt hodně. krásný dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...