04 října 2017

BABIČKA UMÍ

Přeji prima středu!

Po dnech babího léta si to přifrčel podzim v plné parádě.
Ale toho my se nebojíme.




Babička totiž přes léto nezahálela a tak jsou naši prckové výborně vybaveni.
Původně měla nápad udělat svetr ze zbytků pro Maxe, ale když jsme to dávaly dohromady, byla každá příze jiný materiál a tloušťka bylo to nakonec víc práce než užitku.
Zašla jsem se tedy podívat po nějaké vhodné vlně. 
A našla.

TUHLE


A tak jsem nakoupila jak pro Maxe, tak pro Aničku.

Jsem z nich nadšená.






A upřímně dětem ty svetříky závidím:-).



Zatím se mi nepodařilo babičku přemluvit na svetr i pro mě, 
prý mi s tím pomůže, že to zvládnu sama.
No asi bych to dala, ale přecijen když háčkuji a dostanou se mi k tomu děti, hledám háček a oko, takhle nevím jak bych u pletení tolik ok uhlídala :-))).



Mějte prima podzimní dny!


32 komentářů:

  1. Luci tak ty jsou vážně parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucie, svetříky jsou nádherné a dětem moc sluší. Můžu se zeptat, jak se vlna jmenuje a kde se dá koupit? Díky za informaci. Krásný den. Staňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do článku je přidán odkaz je to ELIAN creativ

      Vymazat
    2. Děkuju moc, nevšimla jsem si.:-)

      Vymazat
  3. Deti jak ze zurnalu, moc pekne. Boticky i svetriky. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná podzimní dvojka :-)
    A pletací babičku závidím !
    Kdyby náhodou pletla na kšeft, tak chci taky jeden takový ;-)
    Krásné podzimní dny do mlýna!

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, to je nádhera - babička je neskutečně šikovná i barvy se jí povedly .Aninka s Maxem jsou jako ze žurnálu a pěkně v teple.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsou opravdu dokonalí. Úplně modelům závidím!

    OdpovědětVymazat
  7. Lucie, to je nádhera. A děti rostou jako z vody. Pěkné podzimní dny. Pavla

    OdpovědětVymazat
  8. No ty jo! Naprosto parádní! Taky bych jeden brala!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak TY JSOU!!! Krááása,krása. Taky by se mi líbilo mít takový svetr,jářku i s kapuckou :). Fakt parádní! Zdravím šikovnou babičku.
    Katka z Km

    OdpovědětVymazat
  10. Presne ako za detstva mojich detí!
    Babičku chválim, pekná práca:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Luci, to je nádhera.
    Hele, pletení se fakt neboj. Jen čas nepošlu, chybí i tady.
    Taky prosím o název vlny.
    Krásný podzim.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to elian creativ, odkaz jsem přidala do článku.

      Vymazat
    2. Luci,díky moc, už koukám na klubíčka.
      B.

      Vymazat
  12. Lucinko moc pěkné babičkovské pletení a dětem svetříky náramně sluší.Úžasná kombinace barev.Babička je šikovná!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné barvy,krásné botičky.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné. Dětičky i svetříky. Přeji krásný podzim aby si prťata svetříky užila. J.

    OdpovědětVymazat
  15. jsou skvělé!
    takové babičky jsou k nezaplacení ;)
    a babička plete jen tak od oka nebo podle střihu?
    naše babička jen podle střihu, nebyl by někde k sehnání?
    díky
    lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, podle střihu, který jsme sami udělali "od oka" podle jiných svetrů :-).

      Vymazat
  16. No to jsou SKVOSTY !!! Barvy a střih, prostě nádhera. Babičce jedničku s hvězdičkou. Hned jsem se koukla na odkaz s vlnou a musím říct, že mě velmi příjemně překvapil. Trochu jsem se bála, že to bude nějaký nóbl e-shopík/klubko za 300, a ono ne ;-)
    Tak jo, díky za inspiraci a pozdravy kreativní babičce a rozkošným modelům !!!
    Monika
    PS: do toho svetru pro Vás, Lucie, určitě jděte, při Vaší šikovnosti to dáte levou zadní :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Úžasné svetříky v nádherných podzimních barvách. Děti jsou jak z malované knížky. Můžu se zeptat, odkud máte ty botičky, co je to za značku? Hrozně moc se mi líbí. Děkuji. Ivana

    OdpovědětVymazat
  18. Moc šikovná babička :-)a dětem to moooc sluší. Také by se mi takový líbil. ;-)D.

    OdpovědětVymazat
  19. Lucko svetry jsou nádherné. A prosím, kde jste sehnala ty úžasné botky pro Maxe s třásněmi? Moc ráda vás čtu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou od zn. KAVAT a daji se koupit na nila.cz
      Taky je mame a jsou top!

      Vymazat
    2. čtu komentáře a doufám, že budou zmíněny botky, tak děkuji, taky zaujaly.

      Vymazat
  20. Takéto svetre by určite mali miesto i v mojom dospeláckom šatníku, Sú krásne!

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera! Dětem svetříky moc sluší, takovou babičku závidím :)

    OdpovědětVymazat
  22. Svetříky jsou moc krásné. Také by se mi jeden takový hodil :o) A Anička má krásné botky.

    OdpovědětVymazat
  23. Lucko svetříky jsou krásné. Babička je šikovná. Pletení bych se nebála. Já jsem pletla a vlastně pletu neustále s dětmi ( vlastně od jejich narození sebou všude tahám dráty a klubíčka a pletu s nimi). Není to problém. Místo klasických drátů jsem začala plést na kulatých jehlicích. Nebojte se a dejte se do toho. Koukám, že vlna je pro jehlice č.6, takže by to mělo jít jedna dvě.
    Já bohužel pletací babičku nemám a tak si vše pletu sama - takže moje děti mají svetry a já jen tiše závidím neb neustále pletu pro ně a pro sebe moc né. Jak se říká - kovářova kobyla chodí bosa.

    Tereza

    OdpovědětVymazat