OBRÁZKY NA PRODEJ

Přeji pěkný pátek!

V týdnu jsem si uhnala nějaký bacil a on se o mě pokouší.
Škrábe v krku, bolí v hlavě a v kloubech , ale nemám teplotu a rýma je jakoby na rozjezdu.
Nalévám se zázvorovým čajem s medem a citronem, do každé polévky přidávám pro sebe chilli a mám trochu rozvolněný režim.

Jsem sice trochu ko, ale na instagramu už jsem dala vědět, 
že některé z mých obrázků o které si hodně z Vás psalo, budou na prodej.

Je to těžké, protože to co se mi zdálo jako povedené před dvěma měsíci, bych se dnes už trochu styděla poslat do světa a tak jsou to spíš obrázky z poslední doby.

Takže vybírat můžete z těchto:













Pokud o některý máte zájem napište mi na email lucieliving@seznam.cz a domluvíme velikost, tisk nebo originál.


A pokud se Vám líbilo něco z obrázků které teď nenabízím, dejte mi vědět v komentáři a nebo třeba tip na nějaký další nový obrázek :-).


Moc děkuji za přízeň.

Pohodový pátek a celý víkend!


Komentáře

Anonymní píše…
Luci, moooc prosím, já bych chtěla tu zatočenou lišku..:-) Katka bubnovak@seznam.cz
zalito betonem píše…
Luci, já bych chtěla list Monstery, moc prosím.
Ať je brzo lépe.
Anonymní píše…
Luci,ja moc prosim ten obrazek se zlutou dyni,Danca.fricova@seznam.cz
Milada Gažová píše…
Dobrý den, Lucko, ta holka v pruhovaném tričku..to jsem fakt celá já, takhle se cítím... :-).Ten obrázek je úžasný... moc bych o něj stála. ...
Sleduji Vás už víc jak rok a moc mě bavíte.... jste prostě skvělá
Hezký víkend , Milada 52 let :-)))
Anonymní píše…
Moc hezke Luci..jste sikulka..chci se zeptat kde berete predlohy pro sve obrazky..dekuji a preji zdravicko
Lucie píše…
Luci, moc krásné! Cítím z obrázků velkou pohodu! :-) L.
Zuzana píše…
Luci, mně by se moc líbilo, kdyby k tomu obrázku podzim byly i ostatní roční období:) jako sada 4 kusů...to bych brala hned:)
Anonymní píše…
Jste jako Miss Potter...pusťte si ten film,pokud ho neznáte...krásné obrázky Lucie
Anonymní píše…
A cena?
Unknown píše…
Luci, já bych měla zájem o obrázek eukalyptu. Můžeme se nějak domluvit? Romana
Lucie Living píše…
Romano určitě. Pošlete mi email na lucieliving@seznam.cz a pošlu Vám všechny informace.
Krásný den.
Anonymní píše…
Dobry večer, ja bych mela zájem o ten poslední odchazejici , prosím o cenu dekuji Marie
Lucie Living píše…
Dobrý večer Marie. Prosím napište mi na mail lucieliving@seznam.cz a pošlu Vám podrobné informace. Děkuji a pěkný večer.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...