Když najdu chvilku!

Přeji pohodový start nového týdne!

Prázdninové dny dny utíkají, ale i tak když se najde volná chvilička beru do ruky štětce a barvičky.

Jsem moc ráda, že se moje obrázky líbí, že si je objednáváte a že se mnou máte občas svatou trpělivost:-).



Ale není to jen tak.
Je to opravdu zajímavý, jak má člověk někdy nápad, chuť, nával inspirace z čehokoli a potřebu jít všeho nechat a malovat.
Ne vždy to jde, což je trochu škoda.
Člověk by asi musel být "opravdový" umělec , tělem i duší aby mohl jít hodit veškerý praktický život za hlavu  (včetně dětí překřikujících se na toaletě "bóóóbeééék") a to já nejsem :-).
Zatím ne. Protože nikdy neříkej nikdy , že :-))).

Ale protože jsem šla do výzvy a začala malovat i obrázky na přání, občas je to trochu boj s múzou.
Potřebuju namalovat něco konkrétního a nepřichází žádný nápad na realizaci.
To je pak lepší jít od toho a realizovat se v nějaké užitečnější činnosti.
Třeba praní prádla, skládání, vysávání, vytírání, vaření...a podobné radosti :-).

Někdy stačí přestat se snažit malovat to co bych měla , ale malovat to co chci.
Ale někdy mi nejde nic. 
To je pak pravá tvůrčí krize  a je lepší vše uklidit a jít se naplno věnovat něčemu úplně jinému.
Ale naštěstí je chvilek , kdy mě to náramně baví a chce se mi mnohem víc než těch , kdy se mi vlastně taky chce, ale nic nejde:-)))).

A tak jsem do mého SHOPU , přidala pár nových obrázků.

A tady na blogu máte průřez mojí tvorbou uplynulých dní.
Jo a vlastnětrochu slavím.
 Koncem minulého měsíce to byl rok co intenzivně maluju.

Dny,  kdy jsem nevzala do ruky štětec by se daly na prstech rukou spočítat a den , kdy bych si na malování ani nepomyslela asi ani nebyl.
Kdo by to byl řekl :-).












Ještě jednou Vám všem moc  děkuji za podporu!

Mějte krásný týden!

Komentáře

Jana píše…
Hlavně ta zvířata jsou perfektní. Myslím, že navštívím eshop😉
Anonymní píše…
První pes nemá levou zadní nohu, zato má tři přední :-)
Lucii obdivuju v mnoha věcech, i to malování jí docela jde, ale anatomii musí ještě dohnat. R.K.
Anonymní píše…
Jojo, taky mě hned uhodilo do očí, že ten pes je trojnohý. Teprve pak jsem si všimla, že mu cosi trčí z prsou. Chybějící noha? Vůbec ty nohy by chtěly ještě vychytat. Dobré je to počůrané křeslo v pozadí, pejsek bude pěkné číslo :-) .
Anna píše…
Lucko, Tvé obrázky jsou kouzelné. Vzpomínám si, když si přišla s prvními. Nestačí mě překvapovat, kolik talentu kolem sebe vidím velmi často u lidí, kteří o sobě velmi často ani nevěděli, co v nich je a kolik radosti a potěšení svým tvořením mohou jiným přinést :-) Navíc se věnovali dříve něčemu na hony vzdálenému... Fandím, moc fandím :-) Krásné dny A.
Anna píše…
Milé dámy, myslím, že s anatomií je všechno v pořádku... Jen trochu představivosti - já vidím malého pejska, který má zadní nožky široce rozkročené a přední tlapkou si přidržuje oběť svého dovádění .-)
Anonymní píše…
Nejde o představivost. Zadní noha je ve stínu, ale to není fyzicky možné. Pes není stůl, aby měl nohu pod tělem, na nějakého se koukněte, zcela přirozeně je noha pokračováním těla.
To, že by takhle rozkročený být nemohl, protože by tělo muselo být jinak natočené je další věc.
Lucii to s vodovkami jde, jen prostě to chce základy. Nebo zůstat u rostlin, tam se to tak nepozná :-)
R.K.
Ilona Ř. píše…
Lucko,
také tvojí výtvarnou tvorbu sleduji po síti a moc se mi líbí !
Každý obrázek je lepší a lepší, i když já tomu vůbec nerozumím ;-)
Ale je vidět, že maluješ pro radost a to je nejvíc !
Anonymní píše…
Ano, snad to Lucie, budete brát jako konstruktivní kritiku - ten pejsek mě taky praštil do očí. Když pak člověk tu poslední nohu najde, tak ji tam už vidí, ale na první pohled je to prostě mimo. Totéž baletka - jestli má kolena tam, kde se nohy zužují, tak by musela mít zadek u spodního lemu sukně. Prostě koukáte a něco je divně...proporce lidských těl to chce vychytat. Zato skládám poklonu tchyninu jazyku, ten je jak živý, úplně stejný včetně květníku mají doma naši :-), barvy listu super vychytané. Hezký den! Lea
Liška píše…
Super, je to kouzelný se ponořit do malováín!
Nela Procházková píše…
Pááni, tomu se zkrátka říká obrovský talent :) NÁDHERA!!

Nela z blogu Růžová rtěnka
Lucie píše…
Luci, krásné! Hodně takových chvilek přeji, nejlépe každý den:-)
Petra píše…
Chtěla jsem poděkovat za obrázek, který jsem od Vás vyhrála a ve skutečnosti je ještě hezčí než na netu. Jste moc šikovná, jen co se přestěhujeme, asi co nejdřív objednám další, aby tomu jednomu nebylo smutno. Díky Petra.
Luci, krása��Martina
Anonymní píše…
Liška je krásná,pro mě nej..dae
M.A.R.K.I píše…
Luci, nádhera .... hlavně ta liška,ta je překrásná .... moc se mi líbí i tvůj nový banner v hlavičce blogu .... užívej léta ... pa, pa Marki

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...