NA ŘÍJEN

Přeji krásný pátek!

Dnes mi zvedly náladu výsledky od lékaře.
Po hodně dlouhé době jsem si nechala udělat velkou technickou.
Neobejde se to bez nějakého toho drsnějšího servisu, ale v zásadě jsem prošla velmi dobře.
Ale! Měla jsem nahnáno.
Na klasické kontrole u praktického lékaře jsem byla ...
...no hodně dávno.
Vlastně když jsem u svojí doktorky byla naposled, nebyla to ani klasická prohlídka, taky jsem tam šla po delší době a s takový intimním problémem.
Bohužel jsem zjistila, že moje starší paní doktorka už neordinuje a místo ní ordinaci převzal pan doktor.
To mi vcelku nevadilo do té doby než jsem zjistila, že pan doktor je mladý a velký fešák a vzhledem k tomu, že můj intimní problém byl sice nepříjemný, ale nešlo o život, bylo mi jasný, že s ním bych si klidně ráda zašla na kafe, ale o tomhle mu rozhodně povídat nebudu :-))).

Ne vždy je to , když někdo dobře vypadá plus, tady chudák pan doktor přišel o pacientku .
Rychle jsem si vymyslela nějakou banalitu a už jsem se neukázala.

Pak jsem byla často těhotná a v rukou všemožných lékařů celkem často a od narození posledního zlatíčka jsem tuhle generálku úspěšně odkládala až z toho bylo pár pěkných let.
Tak jen pokud je tu někdo takový lajdák jako já, tak doporučuji běžte, ať to máte z krku!


A aby jste na to nezapomněli, napište si termín do nového plánovače :-)




A po delší době zase pár obrázků, které jsem namalovala.

















Některé z nich najdete v mém obchůdku TADY.

Užijte si krásný letní pátek a mějte pohodový celý víkend!

Komentáře

morkusovic píše…
Luci moc moc zdravím,
nebyly by k mání ty šípky, jsou dokonalé. Jste obr šikulka.
Děkuji za odpověď, krásný večer Zmorkusovic
Uz ho tisknu, je krasny a dekuji moc. M.
Anonymní píše…
Moc se mi líbí,pro šípky mám slabost,díky dae
Hana píše…
Lucko zdraví je nej ...pokud hapruje stojí to za houby a nic na světě to nenahradí. Tak jen tak dál ve zdraví , ať můžeš dál krásně tvořit.Hanka
Anonymní píše…
Už mám vytisknuto...Luci, ty obrázky...to je prostě nádhera!!! Zdraví Lucka :-)
Unknown píše…
Lucinko, říjen vytisknut, moc Vám děkuji, každý den si na Vás vzpomenu při kontrole (mám jeden na chalupě a jeden doma). Držím palce, ať jste všichni zdraví a v pohodě. Irena
Kalendář je krásný (už tisknu), stejně jako všechny další obrázky :)
Lucie Living píše…
Zuzko, děkuju. Ty jsou dárek, ale chystám se namalovat možná ještě podobný.
Měla by si zájem o tisk nebo originál?
Prosím, kdyžtak napiš na mail lucieliving@seznam.cz

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...