Novinky - dárek, pozvánka a tak trochu tip a prosba v jednom:-).

Přeji pěkné úterý!

Doufám, že vám školní rok začal pravou a hlavně dětem:-).
Tak dnes mám hlavně pro ně, slíbený rozvrh hodin.


Je od 7 do 7, což už se mi dost osvědčilo, protože kromě hodin školy tam zapisuji i kroužky a jiné aktivity (třeba když Adam pravidelně docházel na biofeedback) a ty jsou občas až do večerních hodin. Nakonec je mnohem barevnější a mnohem neutrálnější než jsem původně zamýšlela:-).
Pokud se vám líbí, stahujte :




Já jsem asi měla pocit, že se takhle první zářijový týden budu nudit a tak teď trochu nevím kam dřív skočit:-))).



Dostala jsem totiž od našeho vesnického spolku nabídku zúčastnit se výstavy místních umělců.
Moc mě to potěšilo a bez váhání jsem kývla.
Vůbec mi nedošlo, že celý srpen jsou všechny děti jen doma a že termín je začátkem září.
A tak rámuju a vybírám a dokončuju...
...a nestíhám:-).

A tak mě napadlo, že pokud nemáte na víkend plán a jste z okolí Kolína a máte děti, které by bavilo vesnické posvícení (to se totiž koná v sobotu také v areálu bývalé školy) a nebo i děti nemáte, ale třeba by Vás výstava zaujala  jen tak pro radost.


Jsem tam uvedená vlastním jménem, myslím, že místní mě pod ním znají víc než pod Living :-))).



A abych tedy měla novinky tři, tak do třetice musím zmínit, že jsem byla nominována do soutěže MAMAblog roku.



Jsem v kategorii lifestyle, ale přiznám se, že jsem si vše ještě sama pořádně nepročetla, jen myslím, že i svým hlasováním můžete vyhrát nějakou pěknou cenu a navíc je tam několik moc pěkných tipů na zajímavé mamablogy a já sama se těším až si je v klidu projdu.

Tak mrkněte a vyberte si:


Pokud tím pro koho budete hlasovat budu já, budu moc ráda a moc děkuji za případné hlasy. 

Mějte pěkné dny!

Komentáře

Hana píše…
Lucko tak ať se výstava a celé posvícení vydaří, hlas tam ode mne máš .
Marie píše…
Luci odhlasováno a držím všechny palce.Obrázky jsou úúúúžesné.
Anonymní píše…
Lucka ďakujeme za krásny rozvrh hodín aj za pozvanie na výstavu. Určite bude super, ale od nás je to veľmi ďaleko. Ale kraj okolo Kolína poznám nakoľko za mladých čias ako študentka som tam chodila na letné brigády. Jej to boli časy....( To sme boli ešte spoločná republika -nádherné spomienky ). Samozrejme že hlas odo mňa máš a ako som čítala že môžem hlasovať 3x tak ešte 2x dostaneš.Veľmi sa teším na tvoje príspevky.Emily
Jana píše…
Luci, poslala jsem také hlas :-) Výstava to bude určitě moc krásná, mám to bohužel daleko, ať se vydaří. Hezký den, Jana
Adéla píše…
Je to tam! Škoda že jsem až z moravy, jinak bych se určitě šla podívat. Tak hodně štěstí alespoň přeji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...