Čtvero ročních období

Krásný den přeji!



Dnes tu mám jedno snadné DIY.

Zábava na dlouhé deštivé odpoledne.


Ze starého kartonu od nábytku jsem vystřihla strom, protože karton měl proužky vodorovně, docela se mi lámal a tak jsem ho vzadu ještě podlepila špějlemi.



Pak jsem mu našla stojánek.


A když se Andulka probudila vrhla se s nadšením do zdobení.

Stačí barevné papíry , nůžky lepidlo a pár kolíčků.





Ideálně se nabízí stromek ozdobit podle ročního období.



Ale Andulku třeba napadlo , že udělá stromek podle počasí a venku nám zrovna pršelo.


Jablíčka si i sama vystřihla a slepila.

Vločky jsem jí připravila já.


Později se vrátil zvenku Max a se stromkem si vyhrály opravdu celé odpoledne.

Mějte pohodový víkend!


Komentáře

Jana Burianová píše…
Parádní hračka:)
Anonymní píše…
To je skvělé a Andulka je kreativní, počasí mě nadchlo! :-)))

V.
Hana Šlechtová píše…
Tak to je skvělý nápad!
Hanka
Aničkå Brouky píše…
Krásný nápad. :-D
Milky píše…
Moc pěkný nápad, děkuju za inspiraci na letní dny, ty mokré, na domku....Milada
Dáša F. píše…
Lucko, krásný nápad jak zabavit děti nadlouho. A výsledek nemá chybu. Super.
Přeji prima neděli. D.
Anonymní píše…
Anička je moc šikovná s tím strihanim a lepením :O
Marie
Skvělý nápad pro děti! A Andulka je šikovná :)
Len píše…
Úžasný nápad! Luci já se tady tak ráda dobíjím :). Co vše zvládáte!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...