Klasická modelína

Přeji krásný den!



Po hodně dlouhé době jsem koupila klasickou modelínu.
Píšu klasickou, ale co to je.
Když jsem byla malá já, byla na výběr asi jen jedna možnost.
Dnes si můžete strčit prsty (o to jde dětem nejvíc)  do tolika různých materiálů.
Koupila jsem dětem modelínu, která svou konzistencí připomíná tu se kterou jsem si hrávala já.
Jen ty barvy jsou jiné, když jsem byla malá tak se mi zdály ošklivé, ale dnes by se mi ty retro odstíny asi celkem líbily :-).
Má svoje výhody i nevýhody.
Nevýhodou je mastnota.
Výhodou je, že netvrdne na vzduchu, takže díla si vystavíme a za pár dní je zase můžeme přepracovat na něco jiného.




tohle není Muf, ale želvy :-)


Prťata baví čísla a barvy a tak jim vymýšlím hry a úkoly a tam je modelína výborným pomocníkem.




Taky vytváření různých věcí podle obrázků je u nás hit.



Baví to i Adama.

A tak nám na skleněných dveřích regálu v jídelně vzniká spontánně podmořský svět.



A Adam ještě objevil, že po otevření dveří má efekt nočního podmořského života.


Musím říct, že mě všechny tyhle modelovací hmoty baví.

A protože všude se často dočítám věty typu vyrobte si netoxickou, nezávadnou ekomodelínu doma, zajímalo mě co je na téhle toxického nebo závadného.
Bohužel jsem se nikde nedopátrala z čeho je vyrobená.

Nevíte někdo?

Jediné co jsem zjistila, že tu co máme je od koh-i-noor a je antibakteriální, což by mělo zajistit, že nám na ní nevyroste plíseň zatímco bude přes léto asi odpočívat ve skříni.

Nám začínají jarňáky, tak budeme dnes balit kufry, trochu si říkám, že jsem měla dětem zamlčet, že jedeme na hory, protože odjezd včera už je pozdě:-))).

Mějte krásné dny!






Komentáře

Anonymní píše…
Hezké, akorát já mám s modelínou problém, ještě jsem nenarazila na nějakou, která by se nelepila, nebyla mastná,nebarvila nebo nesmrděla. Mám ráda Play Dough,ale to zase na vzduchu tvrdne, takže výrobky dětí se nemůžou nechat vystavené.Jaké má vlastnosti modelína na Vašich fotkách?
Krásný víkend přeji.
I.N.
pafcasim píše…
Já teda Lucie obdivuju, že děti necháte lepit modelínu na nábytek.. Na to já nikdy neměla dost velkorysosti :) A na to, že lepí na skleněná dvířka modelínu, tak obdivuju, že zbytek nábytkové sestavy zůstal modelíny ušetřen :)

Marie píše…
Luci super a to akvárko nemá chybu.Je dobře je vést k tvořivosti.Hezký pobyt na horách.
Mirka píše…
Úžasné.Obdivuji,že se dětem daří udržet modelínu barevnou,moje vnučky vždycky skončí s hnědošedou koulí podezřelé hmoty :-)))
Anonymní píše…
Luci prima věc na hraní,pamatuji si jak mi jednou děti takto vyzdobili televizi,kterou nedovedli zapnout,jj a taky mořským světem,to jak se těšili na Nema. Mějte se krásně na horách,dae

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023