NA ČERVEN!

Krásné dny!


Snažím se nastolit zpět nějaký řád, který jsem během května naprosto ztratila.
A bohužel bez řádu já neumím fungovat. 
Přiznám se, ten můj květnový kalendář jsem u nás pověsila až kolem 20. 5. a nebyla jsem schopna do něj skoro nic zapsat, protože mi přišlo, že toho mám tolik, nevím kde začít  a stejně nic nestihnu.
Minulý týden se situace uklidnila, ale ne že bych toho měla méně, jen jsem si dala stop a donutila se sednout si k plánování, to mi hodně pomohlo.

Takže do nového měsíce vstoupím s plným kalendářem a lehkou hlavou.
Alespoň doufám.

A když už jsem u toho plánování, musím si zase naplánovat nějaký pohyb, protože na sobě cítím, že se blíží den kdy by se mi opět mohlo stát , že se vykloním z okna a zůstanu tak dokud dokud mě někdo nezachrání:-))).

TADY stahujte plánovací kalendář na červen pro sebe.




Mějte pohodové dny!

Komentáře

Ivana píše…
Póloch,tvoje kalendáre sú úžasné! Ako by som ich ja ocenila v slovenčine....
Krásne tvorenie!
Luci, diky, tenhle jsem zvladal povesit vcas. Pekne dny. M.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023