podkroví...

...nafukovací :-)




Krásný den přeji!

Tak máme, skoro za sebou, trochu chladnější a mokřejší víkend a tak "byl čas" (ano to je vtip:-), podívat se na náš interier.
Opět jsem přemýšlela jak by bylo praktické, mít to horní patro celé  i nad obývákem a mít v něm pěkně ložnici , 3 dětské pokoje a i ta koupelna s pracovnou by se vešla.
Ale.
Ale je velké, protože to otevřené patro, ten otevřený strop nad obývákem se mi tak moc líbí, že raději zamhouřím (no asi i zavřu) oko nad praktičností.

V nedávné době jsme přidali do otevřeného patra stolek pro děti na tvoření a dala jsem pryč "pelech", to aby ten prostor nebyl zaplácaný věcmi.

Jenže právě spací situace, mě opět donutila, pelech vrátit.
Měla jsem celkem strach, že to bude jeden zasekaný prostor, ale nakonec jsem sama překvapená, že to ještě celkem jde.

Takže ten prostor teď slouží jako ložnice...




kniha MÉNĚ JE VÍCE je moje oblíbená (pozn. nic jiného jsem stejně nečetla:-) )


...můj atelier, sklad a pracovna...

Balónky u stropu v obýváku jsou u nás běžnou dekorací cca 10 až 20 dní po každé párty :-).







...tvořivou dílnou pro prcky...

Ano, kdo mi psal, že semínko zasazené na blind je akát , měl pravdu. Uvidíme kam až to u nás akát dotáhne :-).

...a ještě hernou a prostorem pro uskladnění hraček.




Takže, nechám si otevřené podkroví i přesto, že je to vlastně naprosto nepraktický,
 ale prostě mě baví.


Ještě bych moc ráda poděkovala za komentáře k minulým příspěvkům a za přání k narozeninám Maxe.
Děkuju.


Mějte se moc fajn!

Komentáře

Hana Šlechtová píše…
Těžko říci zda otevřené podkroví je nepraktické,ale určitě je moc hezké!!!
Hanka
MACIK4569 píše…
Máte to moc krásné a útulné. Mohu se zeptat jakou krytinu máte na podlaze. Děkuji Marcela
Anonymní píše…
Vy to vždy uspořádáte tak, že to působí vzdušně a příjemně. Prostě máte na to cit - šikulka. Zdraví Lu z Moravy
pafcasim píše…
Lucko, přiznejte se, že na druhé straně je spousta neuklizených věcí, které schováváte před objektivem :D Protože jestli ne, tak mám fakt depku!!! ;) Podkroví je krásné, čisté, vzdušné... a uklizené!! :O
M.A.R.K.I píše…
Luci, to je nádhera .... já chci taky takové podkroví ..... Marki
Valounek píše…
Wow, hezké podkroví. Já si nedávno dělala taky takovou podkrovní dílnu. Opustila jsem práci a začala jsem podnikat jako OSVČ, takže mi nic jiného nezbývalo. Ještě teda musím pořídit nějaký kancelářský nábytek, abych měla kam dát šanony s papíry pro klienty. Ale to nejdůležitější – šicí a vyšívací stroj už tam samozřejmě mám. :) Jen se teda obýávám, že tam nikdy nebudu mít takhle pěkně uklizeno. :O :D
viv píše…
Tak toto je ovšem pecka! Je to krásné, čisté a bílé. To bychom doma mít nemohli. Máme velké psi kteří jsou neustále špinaví a vlezou všude, protože jsou to naši miláčkové a můžou do postele a na gauč. Nedávno jsem po nich musela čistit pohovku, protože bylo bahno snad úplně všechno, horší než děti.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...