Vysvětlení







Přeji krásný den!

Hlásím se tady na blogu po delší pauze. 





Vy, kteří sledujete můj instagram a nebo facebook už víte, že jsem poslední týdny věnovala energii sobě, svému tělu, svojí mysli.
Řeklo si o to samo.
 Řeklo si o to dost drsnou diagnózou.
Rakovina prsu.

A protože bych nechtěla blog psát jako průvodce touto nemocí, nebudu jí tady věnovat řádků víc než je nutné. Často jsem na blogu psala o kdejaké banalitě jako je rýma, nebo namožená záda a tak zmíním i tohle.
Bulku jsem si našla někdy před Vánocemi a protože už jsem párkrát s nějakou tou bezvýznamnou bulkou na mamograf běžela, šla jsem i tentokrát. Ovšem měla jsem z ní o dost horší pocit, protože byla zřetelně tam a nebolela (tedy do chvíle než se o ní začali lékaři více zajímat).
Objednala jsem se ještě loni, ale termín jsem dostala začátkem ledna, pak po pár dnech odebrání vzorků na biopsii a hned po návratu zhor jsem si 3.2. vyslechla to co nikdo slyšet nechce. Někdo si dává suchý únor, tedy dobrovolný měsíc bez alkoholu, já ho měla trochu nedobrovolně bez dětí.
První týden v únoru byly s tátou a koncem týdne si začaly předávát chřipku, to já už měla domluvený termín operace 25.2. a tak jsem si dopřávala sice luxus života jen sama se sebou, ale děti mi opravdu moc chyběly.




Dnes jsem týden po operaci, čekám na výsledky histologie a plán další léčby, ale cítím se výborně.
Nádor je venku a děti doma :-).
Jeden poznatek: pokud člověk žije sám, nemusí téměř vůbec uklízet :-)
Návrat dětí zvedl proudění vzduchu v bytě a já zjistila, kolik tu bylo usazeného prachu , který se teď kumuloval v chuchvalcích v rozích pokoje:-).


Během toho měsíce jsem měla čas přemýšlet(až moc) a učit se přemýšlení vypnout, což je ta nejtěžší věc na světě :-). Ale chodila jsem hodně ven do lesa a k řece, vařila jsem si zdravě a hodně cvičila a učila jsem se naslouchat sama sobě.


















Moc děkuji i za podporu na sociálních sítích, dost mě to posledních pár dnů před operací nakoplo.
Velký dík posílám virtuální kamarádce Věrce z blogu Carolina Mia, ta naposílaná energie opravdu funguje.
I díky ní teď věřím.
Věřím v život a věřím , že vše se děje tak jak má.


A taky děkuju, děkuju za každý den a každou chvilku, za radosti i za starosti.


Přeji pohodové dny!

P.S. Jdu se prokousat resty a snad se mi podaří na blog doplnit třeba Adamovu párty k 13. narozeninám a náš lednový výlet na hory.

Komentáře

Anonymní píše…
Milá Lucie,čtu Vás již dlouho, mám Vaše obrázky, nikdy jsem nekomentovala, dnes mi to nedá ....Přeji hodně sil, držte se, věřte.... Alena
Anonymní píše…
Milá Lucie, sledovala jsem a moc přála vše dobré. Ten výraz radosti a pokory ve Vaší tváři na fotce s dětmi po dlouhém odloučení mluví za vše. Krásné a klidné dny, zdraví Peťula
U-dobre vody píše…
Optimismus jsou dobrým lékem na vše a také lidi kolem Vás,v kterých máte podporu, kteří Vám dodávají sílu a nenechají Vás ani na vteřinu abyste myslela na to špatné.
Přeji jen dobré výsledky.
Danča
Anonymní píše…
Milá Lucko, sleduji a obdivuji Vás už dlouho, nikdy jsem nekomentovala, až teď..Z Vašeho blogu a obrázků a fotek na mě vždycky dýchne klid a krásná energie, děkuji Vám za to a přeji hodně sil a zdraví! Katka
Anonymní píše…
Věruška je záruka kvality...….. i já z Jizerek posílám plno pozitivní energie a přeji už jen dobré zprávy a šťastné dny. Olina
Eva píše…
Mila Lucka,sledujem tvoj blog tusim od zaciatku a dovol mi tykanie,lebo...
Som jednou z mnohych s rovnakou diagnozou a za mna ,zijem lepsie a krajsie ako Pred Tym.
Ak by si mala zaujem, pojdeme my devy zo Slovenska na Avon pochod do Prahy, sme Amazonky(tak sa vola nase OZ) a sme jedna vesela banda.Kludne mi napis,keby nieco...
Objimam



Unknown píše…
Milá Lucie, moc jsem Vám držela palce a myslela na Vás. Zajímavé je, jak najednou ty obyčejné, každodenní maličkosti vnímáme jinak. Asi je to odměna za strach a věci, které se nám dějí. Mějte se už jen dobře, přeji hodně nove energie a sil. Lenka z Prahy.
Anonymní píše…
Believe....Dáša.
Lucie, u nás na Moravě říkáme, že na posr... i hajzl spadne. Berte to tak, že všechny ty špatné věci, které se Vám staly už jsou minulost a už bude jen líp a líp.
Moje životní motto je " Všechno špatné, je k něčemu dobré." Kolikrát už jsem si říkala, proč se to děje zrovna mně, ale ženská snese víc než člověk a všechno přebolí.
Přeji hodně zdraví a radosti z dětí.
Jitka
Anonymní píše…
Milá Lucie, Vaše děti Vám pomůžou svou energií,čerpejte od nich. Přeji Vám hodně zdraví.Martina
Milada Gažová píše…
Luci, mám vás i váš blog moc ráda. Hodně štěstí.
P.S. Adam stojí na kameni a nebo takhle vyrostl? Vždyť byl ještě nedávno chlapeček.....
Milada
j33 píše…
drzim prsty
Anonymní píše…
Lucie, také nikdy nekomentuji...dnes musím...ať se vše brzy v dobré obrátí!
Anna
Anonymní píše…
Hezký den paní Lucie.
Jste pro mě velká dáma se vším,co umíte vykouzlit s kreslením,a vším,co zvládáte.
Mám Vás moc ráda,i Váš krásný blog.
Přeji vše dobré ze srdce a mávám z Hané od Olomouce.. :-)
Eva
Nitkymehozivota píše…
Medardko, už včerejší obrázek na instagramu to signalizovat! hurá! těším se na další krásné fotky a myslím na tě.... Eva
Hanka Š. píše…
Milá Lucie, chodím k vám od doby, co Adámek byl kudrnatý klučina a motal se Vám pod nohy. Jdu s Vámi dlouho na to, abych konečně napsala i pár řádek. Vždycky jsem sem chodila pro pohlazení, pro potěšení na oku, pro nasátí rodinné atmosféry a pohody, jsem šla vždycky na jistotu.
Musím Vám napsat, že věřím, že touhle těžkou zkouškou projdete, že ji dáte a budete zase zdravá. Moc držím palce a děkuji za roky kdy jste nás nechala nakouknout k Vám. Už jen za to Vám to všichni tady vlastně "dlužíme" minimálně tím, že teď víc často a intenzivněji věnujeme zase my kus sounáležitosti Vám a Vašim krásným dětem.
Anonymní píše…
Milá Lucie,
připojuji se k ostatním s přáním pevné víry a síly, ať tenhle kopanec od života zvládnete co nejlépe a budu se těšit na další příspěvky. Vždycky je to pohlazení k vám nakouknout.
Ze srdce přeju brzké uzdravení.
Tereza
Anonymní píše…
Luci,přeji hodně štestíčka,mnoho sil,ať všechno zvládnete,držím palce,moc,moc!Máte dětičky,které vám dodají spoustu energie,co je víc.Těším se na vaše další krásné povídání a fotečky.Marťa.
Dáša F. píše…
Lucko, to je jedno nemilé překvapení za druhým. Nejdřív to stěhování do jiného bydlení a teď tohle. Držím moc pěsti, ať vše dobře dopadne. Děti jsou obrovským hnacím motorem a věřím, že právě oni vám pomohou jít dál. Držte se. D.
Jana Procházka píše…
Jéžiš,teda,Lucko,to se moc držte,docela dost smekám,v údivu,jak se s tím,co Vás potkává vypořádáváte a jak jste statečná a moudrá.To,já dřív kvičela a kňučela,taky neumím vypnout mysl a hlavu a je to,jak píšete,o vnitřním usebrání a Vy to tak pěkně vyseknete,raz a dva.Moc fandím,přeju moc úzdravu a regeneraci a ať vše dobře dopadne !!! Fakt kroutím hlavou,jak to dokáže ten vesmír a všemohoucí seslat a servírovat,tomu teda nerozumím.Moc fandím a přeju hodně sil na úzdravu a vše dobré.Držím moc a moc palce !
Anonymní píše…
Milá Lucie, chtěla bych vám poslat hodně síly k překonání těžkých chvil.V loňském roce jsem měla stejnou nemoc a nejhorší bylo přijmout ten fakt.Přejí vám hodě zdraví a klidu ke zotavení,určitě bude zase líp.
Martina píše…
Mila Lucie,
sledujem vas uz velmi dlho, a rozmyslala som, co sa stalo, ze nepisete tak dlho. Myslela som ze mate depku po rozchode s muzom. Toto je moj prvy prispevok na vas blog, a neda mi neodpisat. Ja som ako darcek k piatim narodeninam mojich dvojciat dostala vysledok biopsie, ze nador mam iba v jednom prsniku, a nie v dvoch. Odvtedy je to uz sest rokov, a tak ako viacere zeny, tiez mam pocit ze moj zivot je teraz ovela kvalitnejsi ako predtym. Ked mi moja gynekologicka oznamovala diagnozu, a povedala mi toto, myslela som, ze jej skocim po krku, ale ona mala pravdu. Je to tazka diagnoza, hlavne psychicky, prvy rok je ozaj tazky, ale potom to vsetko do seba tak nejako zapadne. Ak mozem nieco poradit, starajte sa o seba, a vyuzite kazdu pomoc a terapiu, ktoru vam ponuknu, nema zmysel sa hrat na hrdinu, a predstierat ze to vsetko zvladnete aj sama. Tesim sa na dalsie roky stravene citanim vasho blogu. Martina
Ježíši. Tohle jsem opravdu nečekala.
Lucko, přeji vám hodně štěstí a sil, držím palce ať vše dobře dopadne a jste zdravá.
Duhová Katka píše…
Lucko, přeji a věřím, že se vše uvede do těch správných koleji. Posílám objetí.
Katka
Eva píše…
Držím palce!!!!
Eva
bavi-mne-to píše…
Když na svém blogu Věrka (Carolina-mia) nás požádala o pozitivní energii pro blogerku Lucku, která má před sebou vážnou operaci, netušila jsem, že je to o Tobě. O té, ke které tak ráda chodím na její bezvadný blog. Co jiného mohu napsat než, že přeji hodně štěstí, hodně síly k překonání této nemoci. Pevně věřím, že bude zase dobře.
Hanka
Pavla píše…
Luci, moc držím palce, posílám hodně energie. Máš krásně děti.
Anonymní píše…
Přeji, ať se vše špatné v dobré obrátí a moc držím palce, Stáňa
Unknown píše…
Luci říká se, že co tě nezabije to tě posílí a tak hodně síly a radosti ze života. Jste s dětma super banda ♥️
Kolibrik píše…
Mila Lucie, preji mnoho sil a ze srdce preji rychle uzdraveni!jana
Do(kto)rka píše…
Milá Lucie,
ať se vše v dobré obrátí. :-)
Anonymní píše…
MIlá Lucia, prajem veľa zdravia a verím že všetko dobre dopadne. Váš blog sledujem už niekoľko rokov. je veľmi pekný a pri jeho prezeraní z neho ide pohoda, kľud a pokoj a pozitívna energia. Preto teraz ja Vám posielam veľa pozitívnej energie potrebnej k uzdraveniu. Ja sa riadim jednou vetou, aj keď si možno niekto povie že je to hlúposť. "Všetko zlé je na niečo dobré" a stále sa mi to potvrdilo. Preto verím, že toto zlé obdobie Vám prinesie niečo pozitívne a posunie Vás o čosi vpred. Držím palce.
Eva
Anonymní píše…
Zdravim a drzim palce,vse dobre dopadne,ja tu diagnosu mam taky a od operace a lecby ubehlo uz 25 let a jsem tady.
Ctu Vas a sleduji zivot s detma uz mnoho let a obdivuji co vsechno zvladnete.
Takze ,hodne sil a hodne zdravi stesti preji Vam i Vasim detem. Zdena S.
Anonymní píše…
Drahá Luclo konečně jsem se dostala zase k blogům.Zdravím do dálky statečná ženo.Alibabka
Anonymní píše…
Dobrý den, Lucko. Zas bude dobře! Ze srdce Vám přeji,aby to bylo co nejdříve. Moc děkuji za Váš blog - za spoustu inspirace a životního nadhledu. Jste prostě skvělá. Alena
Carolina Mia píše…
Milá Luci, objímám a těším se na naše setkání mimo síť. Myslím na Tebe. Věrka
Anonymní píše…
Dobrý den, sleduji Vás dlouho, také mě nenapadlo, že Věrka píše o Vás. Držím Vám palce, obdivuji Vaši sílu a statečnost. Jana
Unknown píše…
Luci super je blog Prsa v háji. Možná tě zaujme.



Lezarts píše…
Chyběla jsi !!!
Držím palce:-)
Anonymní píše…
Milá Lucie, i já se připojuji k ostatním a přeji Vám,aby všechno dobře dopadlo. Zvlášť pokud ještě není jistý výsledek histologie. Věřím, že vy to vybojujete a všechno zvládnete pro vaše děti. Moc Vám to přeji! Lenka
Anonymní píše…
mila lucia, u nas je znama jedna uzasna bojovnicka na https://www.taktrochainak.sk/blog/ mozno vas inspiruje. vela sil a zdravia prajem zo slovenska :-)
světluška píše…
Milá Lucie, myslím na Vás. Váš blog mi pomáhal v těžké době, měla jste vždycky a máte můj obdiv. Kéž k Vám té námi posílané energie dorazí co nejvíc. Všechno bude dobré. Martina
REDNEVAL píše…
Lucí!! Drž se- ať je už jen dobře!!! Jarka
Milá Lucie. Chyběla jste mi. Ať to dobře dopadne. Držte se. Markéta
Unknown píše…
Milá Lucie,
Držte se držím vám pěsti ať vše dobře dopadne
Majka
Marta píše…
Mně třeba proti alergiím moc pomohly vodíkové tablety. To jsem si tak četla různá ženská fóra, když jsem narazila na debatu o pití vodíkové vody a tak podobně. Zapojila jsem se jako pasivní čtenář a vyzobala jsem si ty nejdůležitější informace. Dnes mohu říct, že voda sycená vodíkem je u nás doma alfa omega co se týče zdraví.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023