Oslava FORTNITE pro náctileté

Přeji pěkný den!

Všechny nás asi zasáhly události ohledně koronaviru, tak věřím , že to všichni zvládneme hlavně ve zdraví a přeji vám všem pevné zdraví a hned na druhém místě  pevné nervy.

S dvouměsíčním odstupem se vracím k oslavě narozenin Adama.

Jako takhle, témata a akčnost oslav se s věkem stupňují a trochu se bojím kam to povede:-)



Když jsme řešili jaké téma oslavy by Adam chtěl,  asi nikoho moc nepřekvapí téma FOTNITE.
Adam měl trochu představu, že se jako sejde s kámošema a budou celou oslavu "pařit" hry.
Tenhle nápad moc nerezonoval s představou nás rodičů a tak jsme pátrali jak udělat nějaký kompromis. 

Pánská část familie je u nás větší a velmi akční a tak mě při tipu  "paintball" zatrnulo.
Nicméně s nadšením Adama a jeho kamarádu jsem povolovala a nakonec objednala sadu na paintball pro deset lidí.
Objednávala jsem TADY . 

A tak oslava 13. narozenin byla opravdu akční.



A pozor zúčastnily se i kamarádky.



Na poslední chvíli jsme posbírali po autech reflexní vesty aby byly dva týmy a hurá do lesa.





Nakonec jsem litovala , že jsem to nešla zkusit taky :-)
Všichni byli nadšení a asi to ani moc nebolelo:-))).

Tak třeba příště.
Ani si netroufám pomýšlet co by to mohlo být příště...
...seskok s padákem :-))).

Každopádně paintball je zábava která by se třeba dala uskutečnit i během současných dnů plných omezení.

Přeji pohodové dny jak jen to je možné!



Komentáře

Anonymní píše…
Luci, Vaše děti mají skvělou mámu, plníte jim jejich přáníčka.
Anonymní píše…
Zlatá Anička, co? Já bych to nedala, ale obdivuji vás, Lucie.
Mám dvě vnučky, tak tohle nehrozí.
Jiřina z N.
To by se synovi (také milovníkovi Fortnite) líbilo. Na oslavy chodí s kamarády do Lasergame arény a taky je vždycky nadšený.
Pěkné a klidné dny.
Jitka
Akansha píše…
its really possible, thanks for sharing nice information, love from India.

Alexa echo dot

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023