Tak už zase...

 ...zahradničím




Krásné letní dny.






Nějak mi ten čas utíká pod rukama. Děje se toho mnoho. A po velmi dlouhé době jsem dostala chuť zaznamenat si něco na blog.

Prázdniny jsou v plném proudu. Já mám novou práci a pomalu se vracím i k nějakému tvoření. Dva měsíce jsem se intenzivně učila na zkoušky potřebné k certifikaci pojišťovacího poradce. A mám to úspěšně za sebou - není to sranda učit se, když má člověk plnou hlavu starostí.

Na jaře jsem z poslední finanční rezervy koupila záhony a zeminu a pár semínek.

Záhony jsou z https://www.benco.cz/drevene-vyvysene-zahony/













Vůbec jsem nedoufala v takovou radost, co mi ta zahrádečka dělá.







Nejprve jsem sklízela špenát a ředkvičky . Sálaty se neujaly vůbec. Proti našim kočičkám, kterým se samozřejmě naplněné záhony zeminou jevily jako luxusní toalety jsem použila pletivo. 




Teď si do záhonů občas lehnou do stínu , ale vědí že na toaletu musí jinam.



Na trhu jsem koupila sazenice brokolice, ze kterých mi úspěšně roste květák :-).


Tři sazenice paprik utlačují  obrovské listy cukety, ale zatím to alespoň na jednu papriku vypadá. 






Cukety naopak plodí krásně a tak i rozdávám.


Mrkve jsem myslela , že se neujaly, ale jsou tam, jen je to vždy překvápko jestli pod tou zelení ta mrkev opravdu bude. Zeleným částem mých rostlin se daří náramně dobře, což bude asi zeminou.

Bylinkám jako oregano, petržel, šnitlik, bazalka, rozmarýn, meduňka a máta je v mojí zahrádce taky fajn.

Byla moc dobrá rukola, než ji něco začalo požírat.

A hrášek mi taky poslední dobou začalo požírat něco...

...co jsem ovšem přistihla při činu:-).




V každém případě je na zahrádce moc fajn a užíváme si ji co to jde.



Mějte pohodové prázdninové dny.

Komentáře

PiPi píše…
Chybela jste mi.Jsem rada ze obcas napisete par slovicek.A zahradka za posledni prachy je puvabna i s tim necekanym kvetakem...😁No jo,priroda umi potesit.Mejte se krasne.Pavla
Anonymní píše…
Děkuji
Anonymní píše…
Krásná zahrádka 😍 já zahrádku nemám, ale plné parapety kvítí mi taky dělají radost! Mějte se krásně a květáku zdar 😁
Anonymní píše…
Jste moc sikovna😊krasne prazdniny ... a kde je Adam?
Anonymní píše…
Hurá jsem moc ráda, že jste oprášila blog. Moc mi to tu chybělo....Hezké léto a úspěšnou práci přeji Alena P.
Ivča píše…
Milá Lucie, jste jako Fénix, co povstal z popela....sleduji Vás již dlouho - blog jsem kdysi četla od konce až po začátek 😊, ale komentuji jen občas. Moc Vám fandím a tyto články se čtou opět tak krásně 🙏. Přeji i Vám krásné léto a hlavně už jen samou radost a žádnou starost!
Anonymní píše…
Díky za příspěvek na blogu.
Anonymní píše…
Díky, že jste se ozvala, pište dál. . :-)
bavi-mne-to píše…
Jsem ráda, že jste vložila nový příspěvek. Ano na zahrádce je blaze. Když je toho k obhospodařování tak akorát, tak to je OK. Naprosto věřím, že si to tam s dětmi užíváte.
Hezké letní dny !
Hanka
Anonymní píše…
Milá Lucie, moc děkuji, že píšete. Když jsem kdysi objevila Váš blog, pročetla jsem ho s velkým nadšením a radostí úplně celý. Držím Vám moc palce a přeji moc a moc zdraví a lásky. Marcela
Anonymní píše…
Milá Lucko,před pár lety jsem četla Váš blog denně a těšila se na vaše kreativní dekorování všeho na co jste přišla:)Jsem moc ráda,že se vše pomalu vrací do normálu a hlavně,že jste zase v sobě našla sílu a chuť být a život si žít. Plně chápu vaši radost ze zahrádky.Vy dokážete zkrášlit kolem sebe vše i za pár babek a toho si cením.Mějte se krásně,držte stále hlavu vzhůru a žijte si fanfárově.Jana

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023