NĚCO NOVÉHO!

Přeji pěknou středu!

Nejprve musím napsat, že závidím sníh, pokud ho máte.
U nás se dnes střídá sněžení se sluníčkem, takže ideální počasí pro pračku :-).

Chci poděkovat všem, kdo jste mi napsali(y)  moc milé komentáře k článku "Co byste rádi?"

Nechám blog ve stylu v jakém je a tedy mišmaš všeho co mě tak nějak během dnů potkává.

Ale malinko nového tu je.
Protože chci občas něco poslat dál, ale na všemožných stránkách tomu určených se mi to nedaří.
V levém rohu pod názvem blogu jsou odkazy na stránky o které jsem blog rozšířila.
Je tam OUTLET věcí a postupně tam budu přidávat, oblečení, věci po dětech, dekorace a možná i nějaké vybavení.

Další stránkou je SHOP, tam budu přidávat občas nějaký obrázek na prodej.
Zatím je tam v nabídce pár obrázků , které tu mám ještě z  jednorázového prodeje , který jsem dělala koncem roku, ale ráda bych tam nabídla i nějaké novinky, pokud bude zájem.

A konečně taky k nějakým novým obrázkům.

Namalovat jednorožce je inspirace od Adama, který si onehdy s obrácením
očí v sloup povzdechl, že všechny
holky zajímá jen unicorn:-)




Pokud mě sledujete na instagramu, tak pro vás obrázky úplně nové nejsou.
Už na nich totiž nějakou dobu pracuji.
Doufám, že se vše podaří dotáhnout do konce a pak se některé z nich objeví v knížce k jejíž ilustraci jsem byla oslovena.
Zatím nemůžu napsat víc, protože nevím jak to dopadne, ale i tak mě tyhle obrázky moc baví, jsou ze života :-).






No a jinak u nás nic nového.
Stále stejný kolotoč, kdy nevím kam koho dřív odvézt a nebo 
koho odkud dřív vyzvednout, znáte to :-).

Trochu si dovoluji těšit se, že letos klapne výlet na hory.
Což ovšem znamená, vrhnout se na přepočítávání čepic, rukavic a vybavení, které máme  a nebo nemáme.


Mějte krásný dny!

Komentáře

Plihalova píše…
Jste uuuuuzasna!! Mejte se sedmikrasne. A krasny pobyt na horach.JP
Reny píše…
Teda to jsou nádherné obrázky! ♥
Anonymní píše…
Na začátku článku při si při pohledu na obrázky pomyslela, že by bylo fajn, kdybyste ilustrovala nějakou pěknou knížku, protože na to fakt máte. A pak koukám, že se tak opravdu stalo a nabídli Vám ilustrování. Bomba ;)
Tak doufám, že všechno dopadne a pak nám dejte vědět :-)
Hanka
Anonymní píše…
Sněhu je, že 2-3x denně musíme odklízet, což bereme s nadhledem jako rozcvičku. Co nám však vadí, je soused, který pravidelně v 6,05 hod. začne hrabat hrablem-občas mám pocit, že by potřeboval až zubní kartáček, a v 6,30 přistrká pod okna frézu a do 7,05 otravuje..... Ale zase víme, jaké je počasí aniž bychom vylezli z pelíšku..... Přeji z Jizerek všem krásné dny. Olina
Martina píše…
Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)
Luci, tak to moc gratuluji. Ilustarce jsou nadherne. Pekny vecer. M.
Lenka Hložková píše…
Lucko moc ti fandím, tvoje práce je opravdu moc krásná.
Blog mám taky ráda tak jak ho píšeš. A máš mu velký obdiv.Zvládnout děti a vše okolo. Taky jsem si přála mít tři, ale nešlo to:))
U nás sníh také není škoda.Mějte se krásně rodinko.Lenka
Anonymní píše…
Obrázky jsou krásné.Pohladí po duši,hlavně ty barvy.Smekám.Alibabka
Anonymní píše…
Kde jste celou dobu schovávala ten výtvaný talent? Chodím sem ráda čerpat náměty na zařízení a dekorování bytu, zahrady a vychutnávat rodinnou pohodu. Ale toto mě dostalo do kolen. Není vám trochu hloupé, že k tomu, že jste moc hezká a šikovná, máte krásnou rodinu a dům, máte taky talent? Nemohla byste být aspoň trochu tlustá, abych neměla mindráky?
Zuzana píše…
Jsem okouzlená, ty ilustrace jsou božské! eshop super!
Anonymní píše…
Taky se mi ilustrace líbí, do knízky, kterou třeba někdy napíši, tak se pak domluvíme:-)
Anonymní píše…
Milá Lucie, malujete nádherné obrázky! A moc gratuluji k ilustrování knížky.Obdivuji Vás, jak vše stíháte. Přeji krásný pobyt s dětmi na horách.Staňka
Rheesa píše…
Ty novinky se mi tuze líbí :)
Anonymní píše…
Mc se mi líbí Vaše obrázky,a Adámkovi všechno nejlepší k narozeninám,dae
Moc gratuluji k nabídce ilustrovat knížku, jste šikovná a obrázky jsou nádherné :)
Pujcka píše…
Jednoduše krása!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...