odpoledne plné překvapení...

...tak to byl můj pátek!

Muž se vrátil ze Švédska a dovezl mi od mé kamarádky krásné překvapení...


... roztomilý kulíšek s bambulkou (králičí) a šál...to prý teď ve Švédsku frčí  :-)... 
....tak ještě jednou ,moc díky Louise!

Myslím, že se mi již tento víkend budou hodit! Dnes ráno jsme měli -6 stupňů!   



Další překvápko mi přivezl kurýr...


...látky na deku pro Adíka...tak doufám, že budu brzo moci ukázat i můj výsledek :-)))


A ještě jedno překvapení , přímo od mého muže...


... podpora mé závislosti na časopisech (tou trpím asi od svých 15ti let) ...to je zase spousta inspirace!




Tak přeji krásný start víkendu blogerky, doufám, že máte prima plány, my jsem gratulovat našemu dědovi v pondělí mu bude 80...a to už je nějaký věk!

Moc děkuji za milé komentáře a zjištění, že stříhání se je u dětí věku mého syna asi normální...ve školce to totiž byl už druhý případ... druhý den mi vyprávěl Adík příběh , který jim říkala paní učitelka ve školce...o chlapečkovi bez uší...  :-))) ...tak snad příběh zabere!


Tak užívejte mrazivou sobotu!

Komentáře

Lezarts píše…
To je druhý Ježíšek! Tak si ho hezky užívej:-D Protože to vypadá do budoucna na plno tvoření.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023