30 ledna 2012

inspirace...

...jak tak brouzdám po netu a hledám inspiraci, návody a postupy na šití...teď řeším jak nejlépe udělat mojí dece pro Adíka obrubu tak abych dosáhla kýženého výsledku...zatím nemám jasno...ale narazila jsem na stránky blogu...


...který patří, Tatianě z Ruska...

...její panenky mě totálně uchvátily...








...no nejsou úžasné...





...kromě panenek jsem u ní našla ještě tip na doladění Adíkova pokojíku...




...tak pokud se chcete pokochat , tak tam taky jukněte :-)




Přeji vám všem pohodový začátek mrazivého týdne!

7 komentářů:

  1. No tak ty panenky jsou naprosto dokonalé,takové jsem ještě neviděla,jdu se kochat také a moc děkuji za tip!MichaelaP.S:mrkni ke mne soutěžíme!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty panenky jsou skutečně úžasné ... ráda se na tento blog chodím kochat tou nádherou. Krásný večer. J

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, krásné panenky - díky za tip, už mám uloženo v oblíbených. Krásný večer přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné panenky....hlavně ta kudrnatá zrzka, co za sebou táhne koníka. To by byl hezký dárek.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Luci, mne máta v hlave podobný plán ako máš Ty (deka pre Adíka )....prosím,môžem sa na Teba obrátiť s malou konzultáciou na mail?
    Inak, ďakujem za tip......úžasné veci robí tá babenka
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pokud budu moci ráda pomohu...ale deku dělám prvně a jsem samouk...tak doufám , že jsem Tě neviděsila :-))). Klidně piš na LucieLiving@seznam.cz


      Krásné dny!

      Vymazat