24 ledna 2012

zima, dnes venku...






...u nás v údolí...



...no závěje sněhu tu tedy opravdu nemáme:-)

Ale bláta máme na rozdávání a černobíle, to vypadá alespoň zajímavě a ne tak depresivně.


A jak máte u vás venku?






Pro jistotu ještě přidávám pár obrázků kytiček, které nám právě kvetou doma a zlepšují nám náladu:-)

Hyacint



Amarylis



Azalka



Dnes jsem zaslechla , že leden je prý nejdepresivnější měsíc v roce...no jo, Vánoce za námi, do Velikonoc daleko :-), ale já měla třeba dnes radost , že se mi podařilo dorazit domů ještě zasvětla!!!
A už se moc těším až začne být znát , že se dny prodlužují:-)

Dnes si ještě osladíme život muffinama (teda hlavně Adík, maminka přeci udržuje linii:-)))...
...no, k udržování linie, jsem se letos taky ještě pořádně nedostala,ale stále na zdravý životní styl myslím...a to i když dojídám poslední z pytlíku čipsů:-)...ale třeba masáž a sauna , to mi taky dokáže zvednout špatnou náladu...a někdy stačí i koupel ve vaně plné pěny...sklenička vína a časopis (no ten většinou dopadá špatně,myslím že časopisy nemají rádi koupel :-))) )

A co zvedne náladu vám blogerky?

Mějte se moc krásně a mějte dobrou náladu!



3 komentáře:

  1. Krásná koláž opravdu vystihující přítomný čas. Mě zvedne radost sebemenší sluneční paprsek. Byla jsem vyrobena na sluneční pohon. Jenom jsem ještě nenašla, kam mi implantovali fotovoltaické články.Doufejme, že je nemám v místech na kterých si sedím:-D?!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo Lezarts, sluníčko je velký dobíječ baterek...hihi teď mě napadlo jestli na té tvé poslední větě něco není...moje maminka tuhle část těla, vzdycky v létě na zahrídce ,natáčí směrem ke slunci :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Lucka,taktiež teraz v tomto pochmúrnom počasí ma dokáže naštartovať sauna, kúpeľ,pohár /flaštička/ dobrého vínka a dáke pekné tlačené slovo.... a možno budem teraz trocha mimo, ale mne celkom dosť chýba biela farba snehu....u nás v hlavnom meste sme mali túto zimu 1 deň takú bielu perinku.....myslím, že to proste k zime patrí....
    Maj sa pekne
    Eva

    OdpovědětVymazat