jak vychovat...

...pejska ?

Zdravím blogerky, doufám, že se máte líp než já a hlavně Adík, který dnes lehl s teplotou a kašlem...ten mám taky, jen lehnout ...to jen tak nemůžu...tak si držím palce aby se nepřidala ta teplota :-) Na zítra jsem si naplánovala návštěvu v IKEA a Adíka mrzí , že nepojede taky , miluje dětské koutky!

Děkuji za komentíky a jsem ráda, že by jste se přidaly k mé dovolené...nevím čím to je ...ale pravidelně v únoru , mě popadne neodolatelná touha odjet někam za teplem...většinou, tedy touto dobou vybírám místo pro dovolenou u moře :-)

Ale dnes jsem chtěla napsat o našem "úspěchu" ve výchově Adiny...



....naše zlatíčko už chápe, že se potřeba nevykonává na podlahu doma, na gauč, na klíně,do pelíšku, ve sprchovém koutě, na sezení v okně...atd...občas už si i zakňučí, že chce ven...většinou kolem 3hodiny ranní a pak pravidelně v 5:00 bez ohledu na to jestli je pracovní den, nebo víkend :-) ...nevím co jsem komu udělala, že všichni moji nejbližší  (tedy hlavně ti, se kterými bydlím) jsou velmi, velmi ranní ptáčata...a to já nejsem žádná sova...stačilo by mi vstávat o víkendu až v 7:00  :-)))

No ale loužičky doma si dopřeje, hned jak ji necháme bez dohledu a nejsme ve stejné místnosti...občas si člověk taky musí odskočit...hned nás obdaruje...nejlépe hned za dveřmi, kterými se někdo vrátí...a hned si nabere :-)))

Dalším nešvarem našeho psíka je, že žere jen jeden druh psích konzerv...plus posledních 14 dní mají buď všechny supermarkety v našem okolí problém s dodavatelem psích konzerv...a nebo si pořídilo štěně tolik lidí...že v obchodech nemají konzervy pro psy juniory...a tak jakoukoliv jinou konzervu musíme našem mazlíčkovi podávat po lžičkách a krmit...ano...plán na víkend je sehnat zásobu těch konzerv , které žere sama -)))

No a posledním trápením je ... jak zajistit aby si všichni členové rodiny zvykli, že máme psa...kočka je stále velmi odměřená, já jsem párkrát zapomněla našeho miláčka venku za dveřmi...díky tomu vím, že umí výt...ale můj muž se synovcem vedou...předevčírem ji zapomněli v práci :-)))
No nebojte...hned jsme pro ni jeli...ale bylo to docela vtipné...když se pánové po sobě podívali...jako...ty jsi ji měl na starosti !?!


Tak doufám, že na nás nepošlete ochranáře zvířat...krom pár karambolů se má Adinka u nás dobře ...teď si hoví se mnou na gauči...v teplounké dečce...a to vlastně dělá většinou :-)))


Tak přeji moc krásný víkend!

           

Komentáře

Unknown píše…
Ahoj Luci, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama, s naší čivavou to bylo podobné.
Letos je mu deset, a občas nás také takto "MILE" překvapí. Naštěstí už to není jako když byl malý a mladý. No ale když se na ní podíváš, můžeš se na ni zlobit?
K tomu máme v bytě ještě kocoura, takže člověk je pořád ve střehu, kdo co vyvede, ale nevyměnila bych je za nic na světě! :) Krásný víkend a pohodu Vám všem. (A pozor na Adinku. :PPP )
Ivana píše…
Adinka je nádherná! :-) Naší dlouho trvalo, než jí to došlo. A když je sama doma, tak si "odskočí" na podložku do koupelny. Ale naší podložku, ne psí :-)) Co se týče vstávání, má holka rozum, ráda si přispí, o čem píši u sebe na blogu.
Ať vám Adinka dělá jen samou radost! :-)
Iva a bišončice Adélka
Amelie píše…
Adinka je krásná.
Lezarts píše…
Vše se podá! Náš pejsánek? Toho musíme, za špatného počasí, pomalu vyhodit ven:-D. Jinak noční větrání neznáme. Umí držet víc jak 12 hod.Je to jako s výchovou dětí, nepodlehnout, krásným očím:-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...