19 února 2012

květiny...

...v tomto duchu se nesla...dnes...moje neděle :-)

Jaký byl víkend?

Tak, jak jsem včera předvídala, naše mládež měla dnes trochu "bolení hlavy" :-)

To já jsem si konečně nakoupila zeminu a přesadila některé doslova "plačící květiny", kterým už byl jejich květináč malý ...doufám, že to chudinky přežijou :-) Poprvé jsem přesazovala orchideje..tak uvidíme jestli se vzpamatují :-)

Každopádně jsem si koupila jednu novou pokojovou kytku...




...a pak, nám pokoj krášlí kytička, kterou dostala švagrová od Adíka k narozeninám :-)






Ještě jedna maličkost, nevím jaké s tím máte vy zkušenosti, ale trochu mě překvapila změna při vkládání komentářů, kdy původně stačilo opsání jednoho "slova" a teď jsou to dvě  a někdy mám vážně problém to rozluštit 
...

ale nakonec vždy rozluštím :-)))

Tak ...všem přeji...krásný start nového týdne!


5 komentářů:

  1. Ahoj Luci, krásné kytičky, hlavně ta zelená, copak to je? Jojo, luštíme svorně, je to otrava. Třeba to blogger zase časem přejde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci,krásny víkend,,,,
    A na to "vylepšenie" - nevidím zmysel a zdržuje to....

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Luci,přeji krásný týden:-)jo,jo luštím a trfím se tak na podruhé:-)u sebe jsem znaky zrušila v nastavení:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje orchideje, jsem přesazením moc nepotěšila:-(
    Za chvíli vkládání komentářů, se bude rovnat luštění křížovky! No, musíme přeci dokázat, že nejsme roboti:-D Ale zabere to čas.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo to opisováání dvou slou je opruz...
    Ale když to stojí za to, tak do toho jdu :-)
    Nové kvitko (nějaký břečťan?) je fajné. A u orchidejí platí, že čím méně se o ně člověk stará tím lépe- zeminu až tak k životu nepotřebujou :-)

    OdpovědětVymazat