Až se zima zeptá...

...co jsi dělal v létě!

Tak my, musíme říct, že jsme rozhodně v létě, nezakopali potrubí s vodou dost hluboko!

Jojo, už je to tak, jsme bez vody...teda balenou pitnou máme...ale vysněnou koupel s pěnou, si dnes rozhodně nedám :-(

No , ale na druhou starnu, máme vyměněné a opravené marlonové pláty ve střeše... samozřejmě tato akce probíhala v nejchladnějším týdnu v roce :-)))

Takže se raduji, že to proběhlo a pláty už jsou na svém místě...no,jen tu máme trochu vyvětráno :-)


Zdravím , blogerky!

Jak pak se máte v té příšerné zimě?





 Brrr...to jsme si pořád stěžovali , že zima ne a ne přijít...a teď je tu ...a snaží se dohnat co zameškala...tak kdyby nám k té kose , nasypala trochu sněhu, tak by to bylo hned veselejší  :-)


Adámek byl dnes hrozně "unavený" a chtěl odpočívat u telky...poručil si občerstvení...


...zvláštní kombinaci...čokáládu - tu co teče a zakroucený oříšky :-))) A hlavně nechat se obskakovat maminkou :-)))

No... únava mu vydržela asi 20 minut...asi jako oříšky:-)


Já celý týden pracuju pilně, po nocích, na dece pro Adíka do pokojíku...



...a potýkám se menšími , či většími potížemi...
...třeba mě překvapilo, že mi každou chvíli dojde nit! Ze spodu, prošívám deku, červenou a ty špulky co jsem měla vypadaly, že je tam nití spousta...no brzo jsem zjistila, že mají jen velkou dutinku :-)))

Ale deka se zdárně rýsuje...tak doufám...nebo spíš... pevně věřím, že přes víkend, se mi ji podaří dokončit!

A protože "s jídlem roste chuť" (myslím, že nedávno jsem toto rčení četla,v souvislosti s šitím, u něhoho z Vás na blogu :-))) ) už mám vymyšlené další a další nápady,co ušiju...snad mi ten elán vydrží !




Tak, muž mi už nalil skleničku červeného vína ...pro zahřátí...tak si s ním musím jít popovídat a pak se ještě chystám "zahřát" u žehlení...po týdnu  nočního šití , toho mám jak pro armádu (no alevzhledm k tomu, že teď nám ta voda neteče...nebude přibývat čisté prádlo na žehlení!!! :-)))


...hmm...ale to špinavé bude přibývat, že?! :-(



Přeji všem moc pěkný a "teplý" páteční večer!



Komentáře

Lenyka píše…
Nádherná práce, deka bude náramná!
A v zimě? V zimě je pelíškování ideální program a s horkou čokoškou skvělá kombinace. A k tomu oříšky? Proč ne....
Lezarts píše…
Vše je princip spojených nádob...A s tou dekou Ti to jde rychle, proto spodní nitě nestíhají:-D. Doufám, že si brzo za odměnu budeš moci dát královskou koupel!!! Dřív, než vyprázdníte, pro zahřátí vinný sklep:-)))
Radush píše…
Jéje... tak jste měli skutečně o "zábavu" postaráno... hlavně, že už to máte hotové. S tou koupelí to naprosto chápu, já mám pro ní také slabost :) A šití je parádní, vypadá to skvěle! Přeji krásný večer (a ať to žehlení mizí pod rukama :)) Měj se hezky Luci, pa R.
Unknown píše…
Milá Lucko, krásná atmosféra u vás, dokonce i bez vody. Však za chvíli se zase oteplí, Co si vzpomínám touhle dobou vždy na pár dní takto přituhlo. čokoládku a oříšky bych si dala s Adámkem taky. :D
Lucie Living píše…
Leni, oříšky unás jdou na odbyt v jakémkoliv tvaru a velikosti..i přes obřasné alergie členů rodiny :-)))
Lucie Living píše…
Lezarts, :-))), moc díky za objasnění situace se spodní nití! K posledním větám: Taky doufám!
Lucie Living píše…
Jojo koupel ...ještě před ní je na stupínku sauna...snad někdy taky bude!
Lucie Living píše…
Binno, děkuji a doufám , že máš pravdu! :-)))
BOHDA píše…
LUCI, PŘÍJEMNĚ JE U VÁS.
JÁ SE NA TENTO VÍKENDÍK MOC TĚŠILA.
V MÉM PLÁNU JE NIC NEDĚLAT A NEBO JEN DĚLAT TO CO MĚ BAVÍ.
ZROVNA POJÍDÁM SLADKŮSTKU A POPÍJÍM KAFÍČKO.
PO PERNÉM PRACOVNÍM TÝDNU JE TO POHODA.
DEKU MÁŠ MOC HEZKOU. JÁ MÁM ZÁLUSK TAKY NA JEDNU.
UŽ SI POMALOUČKU STŘÍHÁM LÁTKU, ALE JDE TO POMALOUČKU.
SNAD DO PŘÍŠTÍ ZIMY BUDE HOTOVÁ.
MĚJ SE PRÍMA A AŤ VÁM BRZY TEČE VODIČKA.
BOHDA

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023