podzimní inspirace...

...na procházku!

Krásný čtvrteční večer!

Začátkem září , s příchodem prvních chladných podvečerů ...

(inspirace pinterest )


...mám děsnou chuť...


...trochu se přiobléci ! ...

 
(inspirace pinterest )

...Nejprve by stačil lehčí svetřík...

(inspirace pinterest )

...pak bych přidala košili...



(inspirace pinterest )
... a případně i kabátek...



...ale to už by to chtělo..

(inspirace pinterest )

... i pěkné nové kozačky...

(inspirace pinterest )

... které, si asi letos budu muset nutně pořídit..

(inspirace pinterest )

...protože mohou být nošeny ve stylu ležérním...

(inspirace pinterest )

...elegantním...

(inspirace pinterest )

...pracovním (skoro jako u nás :-))) )...

...a když bude jó chladno...

(inspirace pinterest )

...doplním kozačky silnými ponožkami...

(inspirace pinterest )

...a když bude jó mokro...

(inspirace pinterest )

...tuhle sbírku bych rozhodně snesla :-)))...
...vlastně by mi stačily jen jedny z nich :-)...


...každopádně  to bude chtít i maxi svetr..

(inspirace pinterest )


...pevně věřím, že podobný seženu, protože to je to co ...

(inspirace pinterest )

...co letos nutně potřebuju ! ...



...Teda, ještě , kromě pěkně teploučké šály...

(inspirace pinterest )

(inspirace pinterest )


(inspirace pinterest )

 ...a když ani to nepomůže...



...tak už je tu jediná možnost...

(inspirace pinterest )


...  :-)

A co vy , už jste na podzim vybaveni?
Nebo vám něco chybí?




Mějte se moc krásně!








Komentáře

Lucie Konečná píše…
Já nemám lautr nic! A ten óbr svetr bych strašně brala! Kdybyste na něj někde narazila, dejte mi, moc prosím, hned vědět! Zdraví jmenovkyně.
Unknown píše…
Je,to byl dobry prispevek,ze by jsem s nim vyrukovala na pritele?Kdyz to tak vidim,tak potrebuji vse,protoze jsou to nadherne elegantni a pritom stylove veci,no budu muset prolustrovat satniků
Ja te na oplatku zvu na svuj nove vytvoreny blog www.bavimebydlet1.blogspot.com,doufam,ze se trosku pokochas.
Karin píše…
Moc hezka moda skoda nesem tak mlada a neni tak hubena haha zdravim tebe Karin
Bára píše…
Po přečtení tvého příspěvku nutně potřebuju úplně všechno!!! :-) Ještě že mám brzy ty narozeniny... :-)
Moc pěkná inspirace. Snad se do podzimu i zamiluju :-)
Příjemné podzimní dny!
Bára
Janeathome píše…
Zdravím Luci, moc hezky jsi nám to představila...zima s takovým vybavením se už dá slušně přežít :-)) Jana
Unknown píše…
Ahoj Luci, to je krásná inspirace! Jo, mě chybí VŠECHNO! Rozrostla jsem se o 2 velikosti, a nemám co na sebe. Snad jen klobouk a šál a kabelku. :/ No, aspoň mám kráááásnýý důvod k utrácení, viď? Tvůj výběr opravdu chválím, tento styl ti bude slušet.
Reia Aria píše…
Milá Luci, nádherná inspirace a můj styl! jako každé ženě mně bude vždycky v šatníku něco chybět, ale letos nutně potřebuju parku nebo kabát a vlastně kozačky se mi loni rozpadly a td, sakra! Jestli něco ulovíš, určitě vyfoť;-)
Krásný pátek
Lucie píše…
Luci, krásný výběr úžasného teploučkého oblečení :-) I já se začátkem podzimu dostávám choutky vykoupit celý obchoďák a udělat si "zásoby na zimu" :-) Kabátek, kozačky, svetry, šálky... i já všechno tohle "nutně" potřebuji :-) Horší je, že si koupím boty, pak k nim nemám bundu... koupím si svetr, ale nemám k němu kalhoty... Však to určitě znáš :-D
Unknown píše…
Krásně jsi to dnes pojala-inspirace je úžasná,no souhlasím s tebou,že některé kousky také potřebuji "nutně" a neodolám jim :-) Krásný den!!
MartinaK píše…
Chybí mi úplně všechno! Zase jsem vyrostla :-(
Takže buď výměna šatníku - anebo ... pohyb a míň dobrot :-)
Držte palce, ať to zvládnu a já Vám držím palce, ať vše, co si přejete seženete :-)
MartinaK
Susie píše…
Luci, vybrala jsi naprosto úžasné modely.. mé srdečko zaplesalo a očka se kochají seč mohou*** přesně takové outfity miluju.. a přiobléci se- je skutečně třeba .-) Krásné dny na mlýně***
Jana píše…
Nádherná inspirace. Asi bych měla vyrazit na nákupy.
Hezký víkend
Jana

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...