u nás ...

...už je taky podzim v domě a návštěva zubaře!

Krásný večer ve čtvrtek blogerky!

Trocha dekorace do okna, když už se nám rozjel ten podzim venku...


















Dnes byl náročný den, včerejší večer jsme si se ségrou trochu protáhly a už včera si Adam stěžoval na bolest zoubku...
...tak jsme dnes hned ráno zajeli , pro jistotu, k zubaři...
...docela jsem se bála aby Adam nevyváděl...
...ale on bral návštěvu zubaře úplně v pohodě , ani náznak něčeho jako strachu...
...ne jako já...
...přemýšlím, kde kdo udělal v mém dětství chybu, že mám hrůzu ze zubaře ...
...a to i když sedím v křesle a na klíně syna a mojí pusy se tohle...
...sezení vůbec netýká...

...napadá mě , jestli to není jako s pavoukama...
...těch se taky bojím...
...bez důvodu (i když za ta léta strávená ve mlýnech , jsem si už docela zvykla)...
...každopádně spousta lidí nechápe moje nadšení...
...z čerstvě zakoupeného Biolitu speciálně na pavouky...
...ale docela dost dalších lidí, sdílí mé nadšení a jásá , jako já :-)))

...no kam až jsem se to dnes dostala :-) ?!

A co vy , bojíte se něčeho, čeho nemá smysl se bát ?





Mějte krásný večer a pohodový pátek!

Komentáře

Unknown píše…
S těmi zubařemi souhlas-až donedávna,kdy jsem narazila na úžasnou zubařku:-)Já si z dětství pamatuji,že jsme zubařku měli vždy ve škole a šla najednou celá třída,každý z nás se třásl prorotže to tam bylo ošklivé a smrdělo to tam-brrr!Pak si ty co měli kazy nechala a postupně nás volala-já byla většinou mezi kazy a to skučené vrtačky a jiných nástrojů když nebyly vedle v místnosti dveře vůbec nebylo příjemný a pak jak odtamtud každý šel s pláčem-no tak já to měla asi z toho!
Ilona Ř. píše…
Lucko,
tak to moje devítiletá dcerka u zubaře vyvádí . Hrozně se bojí injekce a tak poslední trhání o prázdninách se po boji 3 ku jedné , dcerka si prostě injekci píchnout nedala a tak šel zub ven bez ní.
Nakonec já skončila s nohama nahoře v čekárně a dcerka byla za velkou hrdinku .
Já se zubaře , ani injekce nebojím, i když jsem také zažila ty školní léta, co popisuje Míša ;-)
A z čeho já mám strach ?
Asi to není nic konkrétního , no myšky moc nemusím, ale pavouky chytám denně běžně ;-)
Ale je to spíš strach o blízké, z nemocí, reakcí ostatních lidí ,....
Lucie Living píše…
...no jo tak tohle si úplně vybavuju...brr! Krásné dny bez zubařů!
Lucie Living píše…
...Ilono, tak nevím...ale ten zážitek s injekcí a následné tahání nervů bez injekce mám taky...dnes bych si nejraději nechala dát nějakou injekci u zubře hned v čekárně :-))). No a tvoje další obavy , máme asi všichni a ty jsou narozdíl od pavouků a zubařů opodstatněné! Přeji krásné dny a co nejmíň obav !
Tak já hlásím, že už se nebojím. Nebojím asi deset let, kdy jsem se dostala k pani doktorce-zubařce, která mi vždy ochotně sama vysvětlí co mi bude dělat a proč. A také jestli to píchne, štípne nebo bude nepříjemné. A tak ji poslouchám a ona zatím koná svou práci. No a také, chodím pravidelně jednou za půl roku, takže průserům předcházím :o)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023